تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804457765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک با کاهش وزن با این خوراکی ها!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: چرا برخی افراد علاوه بر پیروی از رژیم های غذایی سخت باز هم وزنشان کاهش نمی یابد و به خواسته خود دست نمی یابند علت مهم برای این امر چیست.
کاهش وزن

چرا برخی افراد علاوه بر پیروی از رژیم های غذایی سخت باز هم وزنشان کاهش نمی یابد و به خواسته خود دست نمی یابند علت مهم برای این امر چیست چه مواد خوراکی می توانند به آن ها کمک کنند و در کاهش وزن آنها نقش داشته باشند
 علائم بسیاری هست که نشان می دهند سرعت سوخت و ساز پایین آمده. دکتر برایان گرت، پزشک ورزشی کایروپراکتیک می گوید: مشهود ترین آنها اضافه شدن وزن، ناتوانی در کاهش وزن ، میل به غذاهای قندی، خشکی پوست، ریزش مو و از دست رفتن قابلیت ارتجاعی پوست است.
او می گوید برخی از دلایل اصلی کاهش سرعت سوخت و ساز مربوط به مشکلات تیروئید، سطح کورتیزول ( استرس )، مشکلات غده آدرنال، برنامه غذایی ضعیف و فعالیت فیزیکی پایین است. این موارد را نیز در کند تر شدن سرعت سوخت و ساز دخیل بدانید:
–    کم آب شدن بدن
–    پایین بودن بافت عضلانی بدن
–    سن
–    تغییرات هورمونی
–    کمبود خواب
–    مدیتیشن
–    ژنتیک
بازگشت به حالت اول
خبر خوب! سوخت و سازمان می تواند تغییر کند و یا اگر بخواهم دقیق تر بگویم، سوخت و ساز بدنمان با سبک زندگی هوشمندانه تر می تواند تغییر کند. دکتر لین اندرسون متخصص تغذیه می گوید: سوخت و ساز بدن چیزی نیست که نتوان تغییرش داد، می توان با تغییراتی در سبک زندگی، کاری کنیم که سوخت و ساز بدنمان تاثیر گذارتر و مناسب تر کار کند. سالم غذا خوردن و ورزش کردن دو راه برای بهبود سرعت سوخت و ساز هستند.
اولین و بهترین راه برای افزایش سرعت سوخت و ساز ساخت عضله است. هر نوع ورزش قدرتی، چه یوگا، تمرین با وزن بدن یا انجام چند حرکت شنا می تواند سرعت سوخت و ساز بدن را بالا ببرد. وقتی بافت عضلانی زیاد باشد ضرورتا نیاز به گرما و سوخت بیشتر نیز هست، که باعث می شود عضله کالری بیشتری بسوزاند و در مقابل سوخت و ساز افزیش پیدا کند.
اما مجبور نیستید تبدیل به یک وزنه بردار حرفه ای شوید تا مزایای بافت عضلانی شامل حالتان شود. وقتی ورزش هوازی انجام می دهید سوخت و ساز بدن را تحریک می کنید که تا چهارده ساعت آینده سریعتر کالری بسوزاند، حالا اگر این ورزش هوازی شدید باشد چه؟ پس سعی کنید ورزش هوازی و قدرتی را در کنار هم انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
با غذا خوردن سرعت را بالا ببرید
در کنار ورزش کردن و افزایش بافت عضلانی باید غذاهایی بخوریم که به ساخت عضلات کمک کنند. در ادامه مجموعه غذاهایی که برای ساخت عضله نیاز داریم را به شما معرفی می کنیم:
پروتئین ها:
–    سفیده تخم مرغ
–    گوشت بدون چربی و یا غذاهایی که با آهن غنی شده اند
–    سالمون
–   شیر
–    گردو
–   بادام
–   عدس
–   دانه سویا
میوه و سبزیجات:
–    توت ها
–    مرکبات، مانند لیمو و گریپ فروت
–    فلفل تند
–    هویج
–    اسفناج
گیاهان، ادویه جات و غیره:
–    چای سبز
–   دارچین
–   سیر
–   پودر فلفل قرمز
–   زنجبیل
–    زردچوبه
–    قهوه
برای بالا نگه داشتن سرعت سوخت و ساز بسیار مهم است که غذاهای واقعی میل کنید و همچنین سعی کنید مرتب غذا بخورید ( وعده ای را جا نندازید ) همانطور که قبلا هم ذکر شد کم آب شدن بدن می تواند سرعت سوخت و ساز را پایین بیاورد پس مطمئن شوید که در طول روز به اندازه کافی آب می نوشید.دکتر کرمانیاخبار مرتبط :25 روش برای کاهش وزن بدون رژیم غذایی!کاهش وزن : خواص آب درمانی
فال حافظ فال روزانه پرداخت قبوض قیمت خودرو کارت شارژ جدول لیگ برتر نتایج زنده فوتبال ترافیک تهران خلافی خودرو


خوش گذرانی با همسرتان در پاییز و زمستان !


لباس مجلسی های زیبای زنانه + تصاویر


خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید


نمایش تصویری اعمال جراحی پلاستیک بدن


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !

پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی هاشمی رفسنجانی و مرغ پرنده!+عکس کارت عروسی روزنامه‌ای+ عکس اختر نمد زن، بازیگر پشت بام تهران در نمایش بینوایان+عکس خودروی‌خاص کنار خانه‌خاص در ایران+عکس تبلیغ جالب ضد سیگار در روسیه!+عکس موجود ناشناخته در سواحل استرالیا+عکس گریم شقایق فراهانی روی صحنه‌ تئاتر+تصاویر مادری که تصادفا پسرش را زیر گرفت!+عکس اعدام با شمشیر 90 سانتی!+عکس برادرانی که اشک پدر را درآوردند+تصاویر برخورد ترسناک یک زن موج سوار با چندین کوسه! +تصاویر 11 مرد خطرناک دنیا چه کسانی هستند؟ + تصاویر تسلیت امیر نوری به اکبر عبدی به شیوه ای عجیب!+عکس بدن عجیب زن 32 ساله ای که مانند توپ متورم می شود!+عکس افتتاح رستوران موسوی + عکس طرح زیبای همسر سپهر حیدری + عکس فوتبالیست ایرانی‌ به بارسلونا پیوست + عکس گریم امیر مهدی ژوله برای فیلم جدید پیمان قاسمخانی+عکس جاستین بیبر با همراه ویژه اش روی فرش قرمز + تصاویر سحر قریشی در كنار مردی روی ماه +تصاویر نفیسه روشن در خريد لباس سنتي و عروسي دوستش! + عکس سلفی دیدنی سام درخشانی و همسرش در راه رستوران+ عکس کارگردان معروف و پسر بازیگرش در مشهد +عکس سلفی بازیگر معروف در حرم امام رضا (ع) +عکس عکس یادگاری دونالد ترامپ و مایکل جکسون! اینجا ایران است یا قطب شمال؟+ تصویر دوران کودکی آقای کارگردان و برادرش+عکس همسر رضا رویگری ۲۶ساله است!+عکس عاقب خوشحالی زیاد بعد از گل + عکس
آخرین خبرها به‌کما‌رفتن یک عضو شورای شهر دراثر اصابت چاقو کاندیداها در ایام تبلیغات قیامت خود را به آتش نکشند با عطردرمانی، خوش ‌اخلاق شوید توضیح حدادعادل درباره ارتباط با دفتر فرح! بازیگر مختارنامه در تصادف جان باخت! عجیب‌ترین نکته در ليست اصلاح‌طلبان به خاطر مغزتان مسواک بزنید! هفت قانون طلاییِ بقای عشق رهن دادن منزل بدون اجاره حرام است! سن نامناسب برای ازدواج دختران!+ عکس از مجرد بودن تان لذت ببرید تخم مرغ را بالاخره بشوییم یا نه؟درون یخچال بگذاریم یا نه؟ آهنگی که پس از 200 سال دوباره نواخته شد! رأی نامرئی در انتخابات، چیست؟ قبله مسلمانان در فضا کجاست؟ اسامی رسانه‌هایی که حق تبلیغات انتخاباتی ندارند تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس آغاز شد سید مهدی هاشمی: لیست اصولگرایان ارزشمند و قابل تحسین است قیمت طلا، سکه، ارز، چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۹۴ ماجرای لباس رهبر انقلاب! حداد‌عادل: اصولگرایانی که در فهرست نیستند، برای خدا انصراف دهند! علیرضا افتخاری می خواست به خاطر احمدی نژاد خودکشی کند!! هر کدام از کارهای خانه چقدر کالری می‌سوزاند؟ انتخابات 94 و فتنه‌ای که تدریجاً شکل می‌گیرد کارلوس: حرکت مسی توهین آمیز بود! رابطه تلویزیون با فیتیله خوب شد مزایای باور نکردنی زود خوابیدن! واکنش رونالدو به ضربه پنالتی مسی! مهمان احسان علیخانی در پارالمپیک ریو اعجاب انگیز می شود! ترفند جدید BBC فارسی برای جلب مخاطب!



شنبه 1 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن