تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820605065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش لحظه ای اضطراب به قیمت ابتلا به اسکیزوفرنی/ ماری جوانا چاقویی که دسته خود را می برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: نتایج مطالعات اخیر محققان نشان می دهد که استفاده از "ماری جوانا" علی رغم کاهش لحظه ای اضطراب، منجر به اسکیزوفرنی شدید می شود.
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد که استفاده از "ماری جوانا" علی رغم خطرات جبران ناپذیری که روی سلامت فرد و مغز انسان می گذارد، ارتباطی با خلق و خو یا اختلال های عصبی ناشی از اضطراب ندارد.
مطالعات قبلی حاکی از این بود که مصرف این فرآورده گیاه "کانابیس" خطر ابتلا به افسردگی، اضطراب، اختلال دو قطبی را افزایش می دهد.
در حال حاضر، نتایج مطالعات اخیر محققان روی مصرف ماری جوانا و شیوع اختلالات خلقی و اضطراب، ارتباطی بین استفاده از ماری جوانا و ایجاد اضطراب و تنش در افراد مصرف کننده را ثابت نکرد.
این گزارش که توسط مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا و انستیتو روانپزشکی ایالت نیویورک متشر شده حاکی از این است که اختلاف بین نتایج این دو آزمایش به دلیل موقعیت های متفاوت جغرافیایی، نسبت بین مردان و زنان و نوع و تعداد اختلال های روانی بوده است.
استفاده از گیاه شاهدانه(کانابیس) در پزشکی باعث شده که اندیشمندان مطالعات بیشتری را روی منافع و مضرات مصرف این ماده مخدر انجام دهند.
در عین حال اخیراً نتایج یک مطالعه، نشان می دهد ترکیبی از عصاره گیاه شاه دانه می ...
[ مشاهده متن کامل خبر کاهش لحظه ای اضطراب به قیمت ابتلا به اسکیزوفرنی/ "ماری جوانا" چاقویی که دسته خود را می برد در خبرگزاری تسنیم ]
کاهش لحظه ای اضطراب به قیمت ابتلا به اسکیزوفرنی/ "ماری جوانا" چاقویی که دسته خود را می برد






جمعه ، ۳۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن