تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری با اهدا دکتری افتخاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کلاهبرداری با اهدا دکتری افتخاری
فردی شیاد که با تبلیغات گسترده اینترنتی از مدیران صنوف و صنایع جهت اخذ دکتری افتخاری و شرکت در کارگاه های آموزشی کلاهبرداری می کرد،توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی، به تبلیغات گسترده سایت اینترنتی که تحت عنوان یک موسسه علمی آموزشی از مدیران برجسته صنوف و صنایع تحت عنوان پیشکسوتان عرصه کارآفرینی و چهره های ماندگار و برگزاری همایشی با اخذ مبالغ قابل توجه عضو گیری می کرد مظنون شدند.  
 
سرهنگ جواد جهاشیری افزود: در بررسی تبلیغات این سایت برای عضویت مشخص شد که مدیر این سایت برای احراز صلاحیت از سوی نهادهای دولتی و اهداء دکترای افتخاری به شرکت کنندگان مبالغ قابل توجهی دریافت می کند. 
 
وی تصریح کرد: در بررسی های کارشناسان پلیس فتا مشخص شد گرداننده این سایت با بدون مجوز و با سوء استفاده از نام نهادهای دولتی ضمن دستیابی به اطلاعات محرمانه مدیران اقدام به کلاهبرداری قابل توجهی از کابران اینترنتی می کند که با بررسی های فنی محل اختفایش در شهر مشهد شناسایی و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. 
 
جهانشیری اظهار داشت: متهم جوان به نام رضا در بازجویی های علمی کارشناسان پلیس فتا به جعل عنوان و کلاهبرداری اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.  
 
رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از شهروندان خواست قبل از هرگونه ثبت نام در کارگاه ها و همایش ها و یا خرید و خدمات معرفی شده از سوی سایت های تبلیغاتی در فضای سایبر، از صحت و سقم موضوع مطلع شده و حتی المقدور سعی کنید وجه را به حساب شخص واریز نکنید.





۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن