تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820666646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشای دیدار صبای قم و استقلال خوزستان رایگان است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تماشای دیدار صبای قم و استقلال خوزستان رایگان است
سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار صبای قم و استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر فوتبال بلیت فروشی نمی‌شود.
آفتاب : عباس دارابی اظهار داشت: با صلاحدید باشگاه صبای قم و ترغیب تماشاگران و هواداران به حضور در ورزشگاه، دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان بلیت فروشی نمی‌شود.


وی افزود: صبا و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶ روز جمعه ۳۰ بهمن در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به دیدار هم می‌روند و تماشاگران قمی برای تماشای این بازی بدون خرید بلیت می‌توانند در محل برگزاری بازی حاضر شوند.


سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: حمایت مردم قم و تماشاگران صبا همیشه یک امتیاز بزرگ برای صبا در این فصل بوده است و با توجه به حساسیت کار در یک سوم باقی مانده فصل، امیدوار به حمایت مردم قم هستیم.


دارابی بیان داشت: آخرین تمرین صبا پیش از رویارویی با استقلال خوزستان عصر امروز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و صبا خود را مهیای بازی خانگی فردا و کسب ۳ امتیاز خواهد کرد.


وی عنوان کرد: نشست خبری پیش از دیدار صبای قم و استقلال خوزستان نیز عصر امروز در دفتر باشگاه صبا انجام می‌شود و علی دایی و عبدالله ویسی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران قمی خواهند بود.


به گزارش مهر، سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم و پس از ۴ هفته دوری از برد، ۳ امتیاز را کسب کنیم ضمن این که در این بازی نیز جلال علیمحمدی را همانند چند بازی گذشته به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم.











تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن