تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری امضا شد استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - در راستای رسیدن به توسعه پایدار و گفتمان دانش‌بنیان در استان، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و فرهنگی میان جهاد دانشگاهی و بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری به امضاء رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومي جهاد دانشگاهي واحد چهارمحال و بختياري - دکتر مجتبي بنياديان در اين آيين، اظهار كرد: فرهنگ‌سازي در زمينه علم و فناوري از مسائل مهم امروز جامعه است و آموزش و پرورش از دستگاه‌هايي است كه مي‌تواند در اين زمينه نقش بسيار خوبي را ايفا كند.
رييس بنباد نخبگان استان با اشاره به اهميت ايجاد همگرايي، همدلي و هم‌افزايي در ميان مجموعه‌هايي كه در زمينه علم و فناوري فعاليت ‌مي‌کنند، افزود: همه مجموعه‌هاي آموزشي و پژوهشي، سربازان جبهه علم و صنعت هستند.
وي خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازي در تمامي مجموعه‌هاي علمي و وجود همگرايي ميان آن‌ها براي رسيدن به هدف از اهميت بالايي برخوردار است.
بنياديان با بيان اينكه با فرهنگ‌سازي در زمينه علم و فناوري، دانشجويان و دانش‌آموزان را به ايفاي نقش در اين عرصه سوق خواهيم داد، افزود: كمك رسانه‌هاي جمعي نيز در اين زمينه مي‌تواند موثر واقع شود.
بنياديان در پايان به لزوم راه‌اندازي مراكز شتاب‍‌‌دهي در دانشگاه‌هاي استان اشاره كرد و گفت: با وجود اين مراكز، دانشجويان مي‌توانند ايده‌هاي خود را مطرح و در صورت مفيد بودن به اجرا در آورده و به پديده تبديل كنند.
در ادامه اين نشست رييس جهاد دانشگاهي استان با اشاره به اينکه توسعه گفتمان دانش‌بنيان از مسائل مهم جامعه امروز است، اظهار کرد: جهاد دانشگاهي واحد استان با وجود ظرفيت‌هاي فراوان آماده خدمت‌رساني در راستاي رسيدن به اهداف اين گفتمان است.
وحيد خليلي، خبرگزاري ايسنا را از ظرفيت‌هاي جهاد دانشگاهي دانست و گفت: اين رسانه بستر مناسبي براي رسيدن به اهداف گفتمان دانش‌بنيان را فراهم مي‌كند.
خليلي برگزاري دوره‌هاي آموزشي كوتاه‌مدت را از ديگر ظرفيت‌هاي جهاد دانشگاهي عنوان و تصريح كرد: جهاد دانشگاهي تنها متولي و دانشگاه آموزش‌هاي كوتاه مدت در كشور است و اين نهاد در استان آمادگي پر كردن حلقه گمشده آموزشي در مسير سوق دانشجويان از ايده به پديده را دارد.
رييس جهاد دانشگاهي واحد استان با بيان اينكه پژوهش و فناوري پديده‌اي نو است، خاطرنشان كرد: جهاد دانشگاهي واحد استان يکي از ماموريت خود را در حوزه فناوري اطلاعات تعريف كرده است.
وي در پايان به رونمايي سامانه ساها در هفته پژوهش اشاره كرد و گفت: جهاد دانشگاهي فعاليت‎‎‌هاي خود را با هدف تبديل ايده به محصول انجام داده و تا كنونب يش از 10 طرح به مسولان مربوطه ارائه شده است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 14:11:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن