تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814001678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجیک ها و هندی ها روی صحنه رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:حزب الله نیوز: حزب الله : شَشانگ سوبرامنیم نوازنده صاحب نام فلوت و گروه «بدخشان» از کشور تاجیکستان در هفتمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر آثار خود را برای مخاطبان در تالار رودکی و وحدت اجرا کردند.
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شَشانگ سوبرامنیم نوازنده صاحب نام فلوت از کشور هندوستان که سال ۲۰۰۹ نامزد دریافت جایزه گرمی و برنده چندین جایزه از جشنواره های معتبر بین المللی بوده است، سه شنبه ۲۷ بهمن ماه در هفتمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر میزبان علاقه مندان موسیقی هند در تالار وحدت بود.

در این کنسرت که چندان نیز برای مخاطبان جشنواره های موسیقی فجر از حال و هوای متفاوتی برخوردار نبود گروه هنری ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران برای اجرای برنامه با همراهی سازهای کوبه ای به هنرمندی پروپالی فلگون و تنپورا به هنرمندی سوبرامانیا ماریتاماهالی، قطعاتی از موسیقی کلاسیک هند را برای حاضران در تالار وحدت اجرا کردند.
تماشاگران بعد از گذشت چند دقیقه از آغاز کنسرت به دلیل اجرای آثاری که پیش از این هم در کنسرت های این چنینی بارها و بارها اجرا شده بود و چندان تفاوتی با آثار قبلی نداشت، سالن اجرا را ترک می کردند.

تمرکز گروه اجرایی بر اجرای خلاقانه آثاری در سبک «راگا آلاپ» و آثار دیگری مبتنی بر سنت های آوازی موسیقی شمال هندوستان بخش عمده ای از کنسرت ششانگ را تشکیل می داد.
در ...
[ مشاهده متن کامل خبر تاجیک ها و هندی ها روی صحنه رفتند در شبکه خبری تحلیلی حزب الله نیوز ]
تاجیک ها و هندی ها روی صحنه رفتند



تاجیک ها و هندی ها روی صحنه رفتند



تاجیک ها و هندی ها روی صحنه رفتند






چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حزب الله نیوز]
[مشاهده در: www.hezbollahnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن