تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820539555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفتگوی تلفنی معاون اول رییس جمهور با نخست وزیر سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: معاون اول رییس جمهور در مکالمه تلفنی با نخست وزیر سوریه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان پشتیبان ملت و دولت سوریه در مبارزه با تروریسم است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون اول رییس جمهور امروز در مکالمه تلفنی با وائل الحقی نخست وزیر سوریه بر استمرار حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه تاکید کرد .
آقای جهانگیری ضمن تبریک پیروزی های اخیر ارتش و مقاومت مردم سوریه در شمال حلب گفت: مقاومت ملت و دولت سوریه در مقابل تروریسم قابل ستایش است و مطمئناً پایان دادن به بحران سوریه راه حل سوری ـ سوری دارد و راهکار سیاسی و مذاکرات سیاسی تنها راه حل بحران سوریه است.
معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: فقط مردم سوریه حق دارند که درباره سرنوشت و آینده کشورشان تصمیم گیری کنند و دخالت قدرت های خارجی وضع را بدتر می کند.
وی در ادامه گفت: تروریسم امروز به بزرگترین چالش و مشکل برای کل جهان تبدیل شده است و باید با عزم یکپارچه بین المللی با تروریست ها مبارزه کرد.
اقای جهانگیری همچنین با تاکید دوباره بر استمرار حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم و ...
[ مشاهده متن کامل خبر گفتگوی تلفنی معاون اول رییس جمهور با نخست وزیر سوریه در واحد مرکزی خبر ]

سه شنبه ، ۲۷بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن