تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815415162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلیلی: محسن سال 86 الان 18 گله بود!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خلیلی: محسن سال 86 الان 18 گله بود!




محسن خلیلی دیروز وارد 35 سالگی شد.





ایران ورزشی: محسن خلیلی دیروز وارد 35 سالگی شد. هواداران پرسپولیس با او خاطرات بسیار خوبی دارند. در این روزها که مهاجمان پرسپولیس فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند نسل فعلی هواداران بخصوص یاد او می‌افتند.
 
پرسپولیس در هر بازی خلق موقعیت‌های زیادی دارد که این یک امتیاز مثبت است.

 وقتی یک تیم تا این اندازه موقعیت به دست می‌آورد یعنی انگیزه برای رسیدن و فشار آوردن به دروازه حریف در تیم وجود دارد. اما لازمه قهرمانی داشتن مهره‌های مکمل است که پرسپولیس فاقد آن است. مهره‌های مکمل یعنی گلر مطمئن، مدافع میانی، هافبک خوب و مهاجم تمام کننده. درواقع ستون اصلی تیم باید قدرتمند و قابل اطمینان باشد. مشکلی که پرسپولیس در نیم فصل اول داشت. ضمن اینکه پرسپولیس پنالتی زن مطمئن هم ندارد. البته جوان‌های تیم بازی به بازی پخته‌تر می‌شوند.

اما دروازه پرسپولیس در اکثر بازی‌ها خیلی کم تهدید می‌شود.

 برای اینکه آنها پرس را خیلی خوب در زمین حریف انجام می‌دهند. اما وقتی دیدیم سپاهان همین تاکتیک را اجرا کرد یا گسترش فولاد، پرسپولیس به مشکل خورد.

مهاجمان پرسپولیس باید چکار کنند تا این همه فرصت را از دست ندهند.

 شاید مهارت‌های فوتبال یا کنترل ضربه با تمرین‌های روزانه تا حدودی افزایش پیدا کند اما گل زدن، شیرجه رفتن و توپگیری دفاع به تصمیم لحظه‌ای مربوط می‌شود. همه تمرین می‌کنند اما یک نفر مثل علی کریمی دریبل می‌زند یا مثل جباری پاس می‌دهد. من خودم در این شرایط قرار گرفتم و می‌دانم تصمیم گیری در لحظه چقدر سخت است.

حالا خیلی پرداختن به این موضوع کار را برای مهاجمان سخت نمی‌کند؟

 این مساله برای هوادار و بازیکن یک شمشیر دولبه است. بازیکن باید دراین شرایط خودش را حفظ و هوادار هم حمایت کند. زمانی که در پرسپولیس بودم 5-4 هفته گل نزدم. یادم هست که نه مصاحبه می‌کردم نه روزنامه می‌خواندم تا اینکه گلزنی هایم شروع شد. البته آن موقع مثل الان اینقدر فرصت نصیبم نمی‌شد.

محسن خلیلی اگر امروز در پرسپولیس بود چندتا گل می‌زد؟

 محسن کدام سال را می‌گویی!

سال 86

 اگر محسن سال 86 بود تا الان 18گلش را زده بود. حتما یادتان هست که هافبک‌های پشت سر من مثل نیکبخت و عباس آقایی خودشان جزو مدعیان بودند و این کار را خیلی سخت می‌کرد. رقبای من هم در تیم‌های دیگر در هر بازی گل می‌زدند اما الان طارمی تقریبا بدون رقیب است. در این پرسپولیس یک اتفاق خوب هم برای طارمی افتاده است.

چه اتفاقی؟

 ببینید خیلی کم پیش می‌آید که در یک تیم همه برای گل زدن یک نفر تلاش کنند. من برای طارمی آرزوی موفقیت و زدن گل‌های سه امتیازی می‌کنم و اینکه گل‌هایش به پرسپولیس کمک کند و هواداران بعد از سال‌ها طعم قهرمانی را بچشند.

پرسپولیس قهرمان می‌شود؟

 الان خیلی زود است که در این باره صحبت کنیم چون چند تیم مدعی هستند. به نظرم شش هفته دیگر خیلی راحتتر می‌توان درباره قهرمان فصل حرف زد.






تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن