تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819580565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفارهرندی: ایران امروز حاکم منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: صفارهرندی: ایران امروز حاکم منطقه است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز نه تنها دغدغه مرزها را نداریم بلکه کشورهای دیگر نیز برای حفظ امنیت خود به ما متوصل می شوند.
به گزارش نامه نیوز،«محمدحسین صفار هرندی» روز یکشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه کردستان در سنندج افزود: جمهوری اسلامی ایران با آموزش روش های ایستادگی و مقاومت و آموزش دادن نیروهای مردمی به حفظ امنیت این کشورها کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، وی بیان کرد: ایران به قدرت منطقه ای تبدیل شده است و کشورهایی مثل روسیه و چین خواهان روابط راهبردی با آن می شوند.

وی اظهار کرد: یک روز وظیفه ایران نگهبانی از منطقه بود تا کشتی های کشورهای غربی به سلامت عبور کنند اما امروز خود حاکم منطقه است و کشتی ها بدون اجازه ایران نمی توانند از خلیج فارس عبور کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تصمیم گیری ها قبل از انقلاب اسلامی در داخل کشور صورت نمی گرفت و تحت تاثیر کشورهای دیگر بود، ادامه داد: حقارت ناشی از نبود استقلال موجب شد تا ایرانیان وطن دوست شورش کنند و بساط آن حکومت را برچینند.

صفارهرندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: چه کسانی لیاقت دارند به عنوان وکیل مردم، با این نظام و این ظرفیت مقتدر بر کرسی مجلس بنشینند.
وی با بیان اینکه باید تناسبی میان وکیل و موکل باشد، ادامه داد: شایسته نیست کسانی که از هر تکانی که در جهان اتفاق می افتد احساس خطر می کنند نماینده ملتی مقتدر و باصلابت شوند.

وی افزود: اگر کسی توان علمی دانشجویان مملکت را باور نکرده باشد، دانشجوی داخلی را تحقیر می کند و به سراغ فرآورده های بیرونی می رود.

وی گفت: اگر کسی صنعت گر مبتکر ایرانی را باور نکرده باشد یکسر به دنبال مصنوعات خارجی می رود.

وی تاکید کرد: در انتخاب اصلح ملاک بر این است که چه کسی با ظرفیت های حقیقی این ملت تناسب دارد.

صفارهرندی با اشاره به دوره های مختلف و نگاه های مختلف در مجلس شورای اسلامی افزود: مواقعی از تریبون مجلس محتوای ذلت و مواقعی هم پیام عزت ملت صادر شده است.

وی با بیان اینکه اگر تناسب میان وکیل و موکل وجود نداشته باشد ممکن است اتفاق مجلس ششم تکرار شود، ادامه داد: مردم مهمترین خواسته خود را حل مشکلات معیشتی بیان می کنند اما نماینده مجلس می گوید هیچ مسئولیتی در قبال امور معیشتی و اقتصادی قبول نمی کنم چون شعارهای من سیاسی بوده اند.

وی افزود: این نماینده به مردم اهانت هم می کند و می گوید شما کسانی هستید که اگر مرگ موش را هم توزیع کنند در صف خودکشی می ایستید.

وی گفت: این نماینده اسبق اکنون در خارج از کشور ارتزاق می کند و آنجا به وی روزی می رسانند و حیات حقیرانه خود را در زیر سایه قدرت های جهانی ادامه می دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت نمی خواهد حل مشکلات اقتصادی مستلزم از دست دادن عزتش باشد.

صفارهرندی افزود: ما از تحقیرشدن بدمان می آید و امیدواریم جمع بین عزت و رفاه را از مجلس آینده و رفتار دولتمردان شاهد باشیم.



منبع: فارس


۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن