تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820082901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با استقبال 8 استان کشور جشنواره ملی گل و گیاه شمال کشور در مصلی بابل افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با استقبال 8 استان کشور
جشنواره ملی گل و گیاه شمال کشور در مصلی بابل افتتاح شد
سومین جشنواره ملی گل و گیاه شمال کشور در مصلی بابل با استقبال هشت استان کشور به عنوان شرکت‌کننده افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: جشنواره ملی گل و گیاه شمال کشور در مصلی بابل افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل امشب در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه ملی گل و گیاه شمال کشور در بابل با تبریک میلاد خجسته حضرت زینب (س) و تقدیر از دست‌اندرکاران در برگزاری این جشنواره مقارن با ولادت دخت نبی اکرم (س) اظهار کرد: مسئله مهم‌تر از برگزاری این جشنواره، هدف و انگیزه برپایی چنین نمایشگاه‌ها‌یی است. وی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها توجه به تجلی زیبایی خداوند در جهان هستی است، افزود: توجه به طبیعت و زیبایی روح بشر را سیقل داده و بشر را به آثار و زیبایی پیرامون زندگی جذب می‌کند. امام جمعه بابل توجه به طبیعت را توجه به جلوه معرفت خداوند برشمرد و تصریح کرد: تخریب طبیعت و درختان نگران‌ کننده‌ترین مسئله در این حوزه است که متاسفانه شاهد ترویج فرهنگ تخریب و ساخت‌وساز به جای درختان و بوستان در جامعه هستیم. روحانی با اشاره به اینکه وظیفه ما در کره زمین افزایش فضای سبزی و زیبایی است نه اینکه بهر‌ه‌وری از زمین را افزایش دهیم، گفت: امروزه آپارتمان‌نشینی در فضای 80 متری روح و روان جامعه را آزرده است و افزایش فضای سبز و توجه به طبیعت و گل و گیاه می‌تواند این خسران را تا حدودی جبران کند. شهردار بابل نیز در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط و شادی در جامعه برشمرد و گفت: امیدواریم برگزاری این جشنواره گامی ارزنده در راستای حفظ و ارتقا فضای سبز عمومی جامعه به‌ویژه در پارک‌ها و فضای سبز باشد.
اردشیر بیژنی با اشاره به اینکه زیبایی در طبیعت نیز مورد توجه خداوند بوده و نقش مهمی در آرامش روح و طراوت اجتماعی دارد، افزود: درصدد هستیم تا این جشنواره از حالت نمایشگاهی خارج شود و در فضای سبز و پارک‌ها برگزار شود تا به زیبایی جامعه بیفزاییم. رئیس شورای شهر بابل نیز با بیان اینکه تا پایان امسال 17 هزار نهال در بابل غرس می‌شود، گفت: ترویج فرهنگ نگهداری از فضای سبزو افزایش استفاده از گل‌های زینتی در منازل از اهداف برگزاری این جشنواره است. فرامرز ابوالحسنی با اشاره به اینکه توجه به نگاه تجاری از دیگر محورهای برگزاری این جشنواره بود، خاطرنشان کرد: قدرت تولید گل و گیاه در منطقه وجود دارد و اگر تولیدکنندگان گل و گیاه حمایت شوند در ایجاد شغل در جامعه نیز موفق خواهیم بود. رئیس شورای شهر بابل یادآور شد: گونه‌های مختلفی از گل و گیاه در حال انقراض است که باید در چنین نمایشگاهی حمایت شود. رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر بابل نیز افزود: این نمایشگاه با کمترین هزینه با پشتکار همکاران و نیروهای شرکتی فضای سبز بابل برگزار شد. مرمر فیروزپور از وجود 100 غرفه در این نمایشگاه خبر داد،گفت: استان‌های البرز، تهران، اصفهان، سمنان، گلستان، خراسان رضوی، گیلان و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.

94/11/25 - 21:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن