تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820410509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آراستگی ظاهری در کنار آراستگی باطنی برای مربی پرورشی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: آراستگی ظاهری در کنار آراستگی باطنی برای مربی پرورشی ضروری است معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آراستگی ظاهری و باطنی مربیان و معاونین پرورشی را ضروری دانست و بر توجه به آن تاکید کرد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن ساعت 11:39

خبرگزاری پانا+آراستگی ظاهری در کنار آراستگی باطنی برای مربی پرورشی ضروری است

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،طاهر علمی در مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی هنری منطقه تسوج گفت : ارتباط بین دانش آموزان و معلم می تواند جامعه سالم را رقم بزند و عقل و علم و تربیت سه مقوله مکمل یکدیگرند و تربیت اسلامی موقعی است که فطرت و سرشت انسانها را کشف نمائیم .
وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و نهج البلاغه را زمینه ساز شکوفائی استعداد های دانش آموزان دانست.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی آراستگی ظاهری و باطنی مربیان و معاونین پرورشی را ضروری دانست و بر توجه به آن تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بجانی امام جمعه منطقه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، به توام بودن علم و عمل تاکید کرد .
وی گفت : ما باید خود را در مسیر پرورش الهی قرار دهیم تا به خوشبختی نائل شویم و علم و تقوا باید همراه هم باشند و آموزش و معاونت پرورشی مکمل هم هستند .
طهمورثی رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج با تقدیر و تشکر از حضور حماسی دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمائی 22 بهمن ، سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن را گرامی داشته و به جایگاه و اهمیت معاونت پرورشی و تربیت بدنی پرداخته ، مهندسی پرورشی با کمک ظرفیت های موجود و با استفاده از تجارب و ارائه نقشه راهبردی با توجه به سند تحول بنیادین را با اهمیت دانست .
گفتنی است ،در این مراسم از 120 نفر دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری سال های قبل با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن