تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815263687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ منفي به درخواست بي‌شرمانه دوست مجازي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاسخ منفي به درخواست بي‌شرمانه دوست مجازي
کد خبر: ۵۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ - 13 February 2016


پليس فتا استان يزد فردي که يک خانم را تهديد به انتشار تصاوير خصوصي‌اش در فضاي‌مجازي کرده بود شناسايي و دستگير کرد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حسين رضايي رئيس پليس فتا استان يزد اظهار داشت: چندي پيش بود که خانمي 25 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضايي و مراجعه به اين پليس از فرد ناشناسي که در فضاي مجازي وي را تهديد به انتشار تصاوير خصوصي‌اش کرده بود اعلام شکايت کرد.

وي ادامه داد: شاکيه به ماموران پليس فتا گفت: «با عضويت در نرم افزارهاي اجتماعي تلفن همراه با يک فرد ناشناس دوست شده و به او اعتماد کرده و چند عکس خصوص‌ام را برايش ارسال کردم و الان او مرا تهديد کرده چنانچه تن به خواسته‌هاي شيطاني‌اش ندهم تصاويرم را منتشر خواهد کرد».

سرهنگ رضايي گفت: کارآگاهان پليس فتا با توجه به دستور مقام قضايي تحقيقات لازم را آغاز کرده و پس از انجام کار فني و اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و وي را دستگير کردند. حسين رضايي افزود: متهم در بازجويي‌هاي پليس فتا به اغفال اين خانم و دريافت تصاوير وي و در ادامه تهديد به انتشار عکس‌هادر فضاي مجازي اعتراف و با تکميل پرونده مربوطه به دادسرا معرفي شد.

رئيس پليس فتا استان يزد بار ديگر به شهروندان و کاربران فضاي مجازي هشدار داد اين فضا مکان مناسبي براي دوست يابي و همچنين اعتماد به افراد غريبه نيست و چه بسا يک اعتماد بيجا باعث بروز اتفاقات ناگوار و ناخوشايندي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن