تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایتالیا: جنگ زمینی در سوریه راه‌حل نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ایتالیا: جنگ زمینی در سوریه راه‌حل نیست
وزیر خارجه ایتالیا با تأکید بر اینکه حمله زمینی به مواضع تروریست‌ها در سوریه برای حل بحران این کشور بی‌فایده است، اعلام کرد ایتالیا درصدد اعزام نیروهای زمینی به سوریه نیست.
به گزارش نامه نیوز به نقل از «روسیا الیوم»، «پائولو جنتلیونی» وزیر خارجه ایتالیا، روز جمعه در سخنانی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: «ما به تصمیم‌های دیگران احترام می‌گذاریم... ایده برخی کشورها در اعزام نیروهای ویژه تصمیم ویژه خود آنهاست... ولی ایتالیا چنین تصمیمی اتخاذ نمی‌کند... آن، راه‌حل این بحران نیست.»
 
وی درخصوص توافق گروه «حمایت بین‌المللی از سوریه» بر سر «توقف درگیری‌ها» در این کشور بحران‌زده، خاطرنشان کرد، با توجه به حضور گروه‌های تروریستی «داعش» و «النصره»، همگان می‌دانند که امکان دستیابی به آتش‌بس وجود ندارد.
 
جنتلیونی تصریح کرد، بزرگ‌ترین مشکل این است که تاکنون تروریست‌های واقعی، که باید همگان با آنها بجنگند و معارضان سوری، که باید با آنها به آتش‌بس رسید، مشخص نشده‌اند.
 
قدرت‌های جهانی حاضر در نشست مونیخ با هدف بحث و بررسی بر سر بحران سوریه، روز جمعه بر سر آتش‌بس در سوریه به توافق رسیده‌اند.


منبع: تسنیم


۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن