تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820081485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت اردبیل: راهپیمایی 22 بهمن ضمانت مقبولیت و مشروعیت نظام بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت اردبیل:
راهپیمایی 22 بهمن ضمانت مقبولیت و مشروعیت نظام بود
امام جمعه موقت اردبیل گفت: راهپیمایی با شکوه ملت ایران در 22 بهمن امسال ضمانت خوبی برای مقبولیت و مشروعیت نظام بود تا همه دنیا به عظمت این نظام معترف باشند.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی 22 بهمن ضمانت مقبولیت و مشروعیت نظام بود



به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که همچنان انقلاب اسلامی از عظمت حضور مردم در صحنه‌های مختلف بهره می‌برد و این حضور به رغم همه هیاهوی نظام استکباری دفع کننده تمام توطئه‌ها و فتنه‌های نظام استکباری است. وی با بیان اینکه همه دنیا چشم به عظمت حضور ملت دوخته بودند تا حضور مردم را بار دیگر سنجش کنند، گفت: عظمت حضور مردم بار دیگر ثابت کرد که در این انقلاب دموکراسی مردم سالاری دینی یک حقیقت متفاوت از دموکراسی دروغین غرب است. امام جمعه موقت اردبیل با یادآوری اینکه راهپیمایی 22 بهمن سرآغازی است تا ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات 7 اسفند بار دیگر دشمنان را زمین‌گیر کنند، افزود: ملت ایران بار دیگر حضور آگاهانه خود را در پای صندوق‌های رای رقم خواهند زد. عابدیان با اشاره به ویژگی یک نماینده اصلح برای حضور در جایگاه قانونگذاری بیان کرد: امروز شرایط متفاوتی در کشورمان حاکم شده و در این شرایط همه باید با احساس مسئولیت در صحنه حاضر باشند و اجازه ندهند دشمنان توطئه‌های شوم خود را در مسیر نفوذ به ارکان نظام اسلامی عینیت ببخشند. وی یادآور شد: ملت ایران هم در راهپیمایی 22 بهمن و هم مشارکت حداکثری در انتخابات ثابت خواهد کرد که با بصیرت و حضور آگاهانه در صحنه است و تمام توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند. امام جمعه موقت اردبیل راهکار نفوذ دشمن را در مقطع کنونی با توجه به ناکامی در صحنه‌های مختلف یادآور شد و ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها بر عناصر این نفوذ تاکید کرده‌اند و شایسته است در این زمینه با هوشیاری و مراقبت بیشتر در صحنه حاضر باشیم. عابدیان تصریح کرد: نباید خوش‌بینی بیجا به دشمنان داشته باشیم بلکه بهتر است با شناخت واقعی در مسیر دفاع از انقلاب و حضور در صحنه‌های مختلف آمادگی‌مان را به نمایش بگذاریم.

94/11/23 - 14:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن