تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست خبری لاک قرمز بدون حضور بازیگران اصلی در روز دهم جشنواره برگزار شد!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: پردیس احمدیه درباره بازی اش در این فیلم گفت: انتخاب من حدود دو سه هفته طول کشید و نکته ای که وجود داشت این بود که من 23 سال دارم اما قرار بود نقش دختر 18 ساله را ایفا کنم.
نشست رسانه ای فیلم "لاک قرمز" به کارگردانی سید جمال سید حاتمیبه گزارش سیمرغ در روز دهم جشنواره فیلم فجر و در کاخ جشنواره نشست رسانه ای فیلم "لاک قرمز" که شب گذشته اکران شد، برگزار شد.

نشست خبری فیلم سینمایی "لاک قرمز" با حضور سید جمال سید حاتمی (کارگردان)، کامران مجیدی (تهیه کننده)، پردیس احمدیه (بازیگر)،محمدرضا سکوت (مدیر فیلمبرداری)، حمید نجفی راد (تدوینگر) برگزار شد.

در ابتدای نشست ، کامران مجیدی در خصوص همکاری با مجید مجیدی گفت: این پروژه کاملا مستقل ساخته شد و از حضور آقای مجید مجیدی صرفا به عنوان مشاور در پروژه استفاده شد. پردیس احمدیه درباره بازی اش در این فیلم گفت: انتخاب من حدود دو سه هفته طول کشید و نکته ای که وجود داشت این بود که من 23 سال دارم اما قرار بود نقش دختر 18 ساله را ایفا کنم اما یک مدت با بچه مدرسه ای ها نشست و برخواست داشتم تا سرانجام توانستیم به این نقش برسیم.  شبنم زین العابدین نیز به عنوان منتقد گفت: فیلم "لاک قرمز" باید تحت مطالعات اجتماعی و فرهنگی نقد و بررسی می شد.باید پژوهشگرانی در فیلم حضور می داشتند و معضلات اجتماعی این فیلم را دقیقا بررسی می کردند مثل مسائل سقط جنین و مادری که مریض هست.من نمیدانم دوستان تا چه حد با قوانین ساده مثل انحصار وراثت و کانون های اصلاح و تربیت آشنا بودند و اینها به همین سادگی ها نیست که در فیلم مطرح شده اند. سید جمال سید حاتمی نیز بیان کرد: ما دغدغه مان بیشتر از خانم زین العابدین بوده و درباره تمامی این مسائل تحقیق کردیم و جلسات بسیاری برگزار کردیم.طبقه اجتماعی که در این فیلم مورد بحث است طبقه ای بوده که من و آقای مجیدی در آن زندگی کردیم.نکته دیگر فیلم ما پرداخت به بحث اعتیاد بود. محمدرضا سکوت ،فیلمبردار این فیلم گفت: امیدوارم در این سالن دوربین برنامه هفت باشد و صحبت من را به آقای فراستی برساند. در برنامه دیشب هفت دوربین من را تهوع آور و مزخرف خواندند و چنین توهینی در عمر کاری به من نشده بود.ای کاش نقدهای ما مثل خانم زین العابدین دوستانه باشد و به هم توهین نکنیم.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
اختصاصی سیمرغ / فریبا بیات





جشنواره فجر
   زیر مجموعه: فرهنگ و هنر دسته: اخبار فرهنگ و هنر 

بازدید: 63

منتشر شده در 1394/11/21  





1394/11/21
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن