تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820607154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي شكايت دانشگاه آزاد و از سوي بازپرس شعبه صادر شد قرار التزام 5 ميليون توماني براي سليمي‌نمين‌


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پي شكايت دانشگاه آزاد و از سوي بازپرس شعبه صادر شد قرار التزام 5 ميليون توماني براي سليمي‌نمين‌
خبرگزاري فارس: مسئول دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران‌ گفت: قاضي صادقيان بازپرس شعبه دوم بازپرسي امروز در آخرين جلسه بازپرسي براي وي قرار التزام 5 ميليون توماني صادر كرده است.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس، عباس سليمي‌نمين كه امروز براي دومين بار توسط قاضي صادقيان در شعبه دوم دادسراي كاركنان دولت بازپرسي شد، در حالي براي بازجويي به دادسرا فرا خوانده شده بود كه به تازگي به علت انسداد مجاري كليه در بيمارستان مورد عمل جراحي قرار گرفته بود و در بستر بيماري قرار داشت.
وي در جمع خبرنگاران در خصوص اين جلسه گفت: در اين پرونده مسئول حقوقي دانشگاه آزاد و‌ آقاي جاسبي رئيس دانشگاه آزاد‌ از بنده شكايت كرده‌اند.
وي ادامه داد: چون رياست آقاي جاسبي غيرقانوني است و تا به حال هيچ مدركي دال بر اين‌كه از جانب هيئت امنا به شوراي انقلاب فرهنگي معرفي شده باشند، ارائه نداده است، بنابراين اين مسئله خود مؤيد اين است كه رياست ايشان قانوني نيست.
سليمي‌نمين تصريح كرد: همچنين طي نامه‌اي از دادستان خواسته بودم كه در اين رابطه از شوراي عالي انقلاب فرهنگي استعلام شود اما هنوز استعلام نشده است. اگر هم استعلام شود باز هم گواه اين خواهد بود كه ايشان قانوني نيست و به هيچ وجه از جانب هيئت امنا به شوراي انقلاب فرهنگي معرفي نشده است چون براساس اساسنامه دانشگاه آزاد زماني كسي مي‌تواند خودش را رئيس دانشگاه آزاد بنامد كه بر اساس بند 12 و 13 اساسنامه دانشگاه آزاد از جانب هيئت امنا به شوراي انقلاب فرهنگي معرفي شده باشد.
وي تأكيد كرد: بنابراين چون آقاي جاسبي و منصوبان ايشان از جانب هيئت امنا به شوراي انقلاب فرهنگي معرفي نشده‌اند نمي‌توانند طرح شكايتي در محاكم عليه كسي بكنند مگر اين‌كه به عنوان شخص حقيقي اقدام كنند.
سليمي نمين اضافه كرد: من آماده‌ام اگر آقاي جاسبي به عنوان يك شخص حقيقي ادعايي را عليه من مطرح كنند به ادعاهايش پاسخ بدهم، اما مادامي كه ايشان شماره نامه‌اي را ارائه نكنند يا از شوراي انقلاب فرهنگي استعلام نشود كه ايشان روال مصرح در اساسنامه را طي كرده است يا نه، ترجيح مي‌دهم كه از آن جايي كه ايشان غيرقانوني است به هيچ ادعايشان پاسخ ندهم و امروز نيز به هيچكدام از ادعاهاي ايشان پاسخ ندادم.
وي ادامه داد: در برگه‌هاي بازجويي هم نوشتم كه ايشان قانوني نيست بنابراين نمي‌تواند ادعايي را عليه كسي مطرح كند، همچنين قاضي صادقيان سئوالاتي را مطرح كردند كه من پاسخ به اين سئوالات را منوط به روشن شدن وضعيت حقوقي آقاي جاسبي دانستم.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن