تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820681856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: بیعت صادقانه با ولایت و خدمت عاشقانه شاخصه‌های امیر سلیمی بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:
بیعت صادقانه با ولایت و خدمت عاشقانه شاخصه‌های امیر سلیمی بود
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امیر سلیمی صادقانه با امام بیعت و به انقلاب عاشقانه خدمت کرد و از عهده تمام مسئولیت‌های نظامی صادقانه و پیروزمندانه برآمد.

خبرگزاری فارس: بیعت صادقانه با ولایت و خدمت عاشقانه شاخصه‌های امیر سلیمی بود



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم بزرگداشت امیر سرافراز، سرلشکر محمد سلیمی با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر قزوین، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سیدعلی موسوی فرماندار قزوین، جمعی از رؤسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و فرماندهان ارشد یگان‌های قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین، سپاه صاحب‌الامر(عج) و نیروی انتظامی استان قزوین و کارکنان پایور و وظیفه پیش از ظهر امروز در مسجد آقا سیدعلی شهر قزوین برگزار شد. حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در این مراسم اظهار کرد: امیر سرلشکر محمد سلیمی انسانی والا، پیرو قرآن و مشاوری امین برای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری بود. وی افزود: ملت شریف ایران و سربازان انقلاب اسلامی به امیر سلیمی در مراحل سخت و بحرانی تکیه می‌کردند و ایشان هم با تمام وجود به این اعتماد به نحو مطلوب پاسخ می‌گفت. جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: از شاخص‌های امیر سلیمی می‌توان به متقی، مؤمن، مجاهد و صادق بودن ایشان اشاره کرد که در تمام مأموریت‌های واگذار شده به ایشان با تمام وجود آن را می‌پذیرفت و حق این مسئولیت‌ها را به درستی ادا می‌کرد. محمدحسنی با اشاره به خدمات والای امیر سلیمی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول خدمت وی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: امیر سلیمی صادقانه با امام بیعت و به انقلاب خدمت کرد و از عهده تمام مسئولیت‌های نظامی صادقانه و پیروزمندانه برآمدند و در طول دوران زندگی و خدمت کارنامه درخشان داشتند.

وی ادامه داد: امیر سلیمی یکی از چهره‌های ماندگار ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با دانش، بینش و تعهدی که داشت یک عنصر تعیین‌کننده برای نظام و انقلاب بود.

94/11/19 - 12:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن