تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819979372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 120 درصد ی تولید گندم درمازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیر عامل غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور: رشد 120 درصد ی تولید گندم درمازندران ایلنا: ملک گفت:مازندران از 20 کارخانه آرد برخوردار است که از این تعداد 19 کارخانه آن فعال بوده و این کارخانه ها از ظرفیت 500 هزار تن ذخیره سازی برخوردار هستند.
به گزارش ایلنا، رمضانعلی ملک در مراسم افتتاح سیلوی ده هزار تنی کارخانه آرد در ساری ، اظهار داشت: مازندران از 20 کارخانه آرد برخوردار است که از این تعداد 19 کارخانه آن فعال بوده  و این کارخانه ها از ظرفیت 500 هزار تن ذخیره سازی برخوردار هستند.
 
وی با بیان اینکه 400 هزار تن آرد از طریق بخش خصوصی ذخیره سازی می شود، افزود: از 500 هزار تن حدود 90 هزار تن در انبارهای ساده نگهداری می شود.
 
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 3 کشور با بیان اینکه انبارهای آرد باید در مازندران بصورت بتنی احداث شود، گفت: در سال های اخیر 7 کارخانه در استان معادل 250 هزار تن سیلوی مکانیزه ساخته شد
 
وی افزود: نزدیک به 250 هزار تن سیلوی مکانیزه در استان احداث شد که از این  تعداد 90 هزار تن انبار ساده است ، افزود: حدود 40 هزار تن سیلوی نیمه مکانیزه ، 50 هزار تن مکانیزه ، 113 هزار تن بتنی و 216 تن سیلوی فلزی است.
 
ملک با بیان اینکه حدود 250 هزار تن آرد مصره ماهیانه استان است و برای این مقدار مصرف ذخیره سازی کافی داریم، عنوان کرد:  امسال به دلیل بارندگی مناسب در زمان برداشت گندم ، 175 هزار تن گندم در مازندران خریداری کردیم که همین مقدار نیاز استان را تا 7 ماه تامین می کند.
 
وی افزود: خرید گندم در استان نسبت به سال گذشته 65 هزار تن افزایش داشته است که این امر نشان می دهد 120 درصد تولید گندم افزایش داشته است.
 
گفتنی است: با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، حسین زادگان فرماندار ساری ، اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد پور رئیس صنعت و معدن و تجارت  فاز اول سیلوی 10 هزار تنی افتتاح وکلنگ فاز دوم به زمین زده شد.
 

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ ۱۰:۵۵:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن