تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799490689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‎دهد از کلنگ‎زنی مجتمع تجاری پرسپولیس تا کلنگ‎زنی مسکن خیریه در بهشهر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‎دهد
از کلنگ‎زنی مجتمع تجاری پرسپولیس تا کلنگ‎زنی مسکن خیریه در بهشهر
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، علاوه بر افتتاح پنج پروژه عمرانی در بهشهر، دو کلنگ‎زنی مهم نیز در این ‎شهر انجام شد؛ مجتمع تجاری پرسپولیس با حمایت مالی علی پروین و ساخت مسکن خیریه برای خانواده دارای دو معلول در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: از کلنگ‎زنی مجتمع تجاری پرسپولیس تا کلنگ‎زنی مسکن خیریه در بهشهر



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، هفت پروژه در بهشهر کلنگ‎زنی یا افتتاح شد که یکی از مهم‎ترین آنها کلنگ‎زنی مجتمع تجاری پرسپولیس با حمایت مالی یکی از چهره‎های سرشناس ورزش کشور یعنی علی پروین است. مشاور سرمایه‎گذاری علی پروین درباره جزئیات این پروژه گفت: مجتمع تجاری و خدماتی پرسپولیس از موقوفه مرحوم میرزا مهدی‎خان اشرفی است که اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر آن را برای تبدیل به احسن کردن به بخش خصوصی واگذار کرده است. امیر عادلانی با اشاره به اینکه مشکل امروز جامعه ما بیکاری و مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: شرق مازندران مقام نخست بیکاران فارغ‎التحصیل در مازندران را دارد.‌ وی با بیان اینکه مقصود از عمل صالح کاری است که برای نفع جامعه و نفع مردم صورت بگیرد، افزود: جامعه‌ای با فضیلت است که مردم بتوانند زندگی سالم و شرافتمندانه‌ای داشته باشند. این بازاری با سابقه با اعلام اینکه موقوفات جزو بهترین اعمال به‌حساب می‌آید، گفت: بهشهر نیاز به احیا و آبادانی، کسب و کار اقتصادی خوبی دارد تا شهر رونق پیدا کند، احیای موقوفات و شرکت در فعالیت‎های عام‎المنفعه با همکاری بخش خصوصی یکی از این راه‎ها است. وی ادامه داد: پروژه اقتصادی و تجاری پرسپولیس با حمایت مالی علی پروین یکی از چهره‎های بزرگ و ملی کشور انجام می‎شود. * مشارکت بخش خصوصی در تبدیل به احسن شدن موقوفات رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر نیز در مراسم کلنگ‎زنی این پروژه گفت: از ابتدای حضور خود در اداره اوقاف بهشهر تصمیم گرفتیم تا ساختمان‎های موقوفه‎ای که چهره شهر را نازیبا می‌کنند، با کمک بخش خصوصی به مکان‎های شیک تبدیل کنیم. وی اظهار کرد: هشت پروژه در بهشهر را در دست احداث داریم که از سال گذشته پروانه برخی از آنها دریافت و کارهای اولیه آن آغاز شد. حجت‎الاسلام محمدمهدی بهرامی ادامه داد: بزرگ‌ترین مجتمع تجاری از این‎دست «میلاد نور» نام دارد که شامل دو هزار مترمربع پارکینگ و حدود 400 مغازه با زیربنای 6 هزار مترمربع یکی از پروژه‎های بی‎نظیر در مازندران است.

عضو شورای اداری بهشهر گفت: از سال 92 تا 94، بیش از 70 هزار متر مربع از عرصه‎های موقوفات برای تبدیل به احسن شدن در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت، همچنین پروژه‌های عمرانی اشتغالزایی موقوفات، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم را داریم که با هزینه بیش از 27 میلیارد تومان ساخته می‎شوند. بهرامی بیان کرد: در بعضی مواقع ناچار بودیم تا از مستأجران بخواهیم که مکان وقفی را در اسرع وقت تخلیه کنند، باید عذر ما را بپذیرند زیرا هدف ما عمل به نیات واقفان است و یک فضا باید در اختیار چند نفر قرار بگیرد. * ارزش افزوده 80 میلیارد تومانی بنیاد موقوفات با اجرای 18 پروژه عمرانی در مازندران رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات مازندران نیز در مراسم کلنگ‎زنی مجتمع تجاری خدماتی پرسپولیس، گفت: این بنیاد به‎عنوان بازوی اجرایی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای احیا، بازسازی، نوسازی، ایجاد ارزش افزوده و اجرای نیات واقفان خیراندیش برای موقوفات «مسلوب‌المنفعه» تشکیل و مشغول انجام وظیفه است. علی صیدانلو اظهار کرد: مؤسسه اجرایی بنیاد توسعه و عمران موقوفات مازندران در حال حاضر 18 پروژه عمرانی اعم از تجاری، اداری، مسکونی و خدماتی در شهرستان‌های مختلف مازندران را با عرصه تقریبی 10 هزار مترمربع و اعیان بیش از 35 هزار مترمربع با ارزش افزوده بیش از 80 میلیارد تومان در حال اجرا دارد. وی تصریح کرد: از این تعداد، 6 پروژه در بهشهر با متراژ عرصه تقریبی 5 هزار و اعیان بیش از 18 هزار مترمربع با ارزش افزوده بیش از 50 میلیارد تومان اجرایی شده است که علاوه بر ایجاد اشتغال و بازسازی بافت فرسوده شهرها، منافع قابل ملاحظه را برای اجرای نیت واقفان خیراندیش ایجاد کرده است. * اجرای 5 پروژه مهم موقوفی در سال 95 رئیس بنیاد توسعه و عمران موقوفات مازندران، گفت: تا سال 91 هیچ پروژه‌ای در بهشهر اجرا نشد و در سال 95 ان‌شاءالله پنج پروژه اجرا می‎شود. صیدانلو با بیان اینکه مجتمعی که در موقوفه میرزا مهدی‌خان اشرفی ساخته می‎شود، در فاز نخست، عرصه‌ای به مساحت یک‌هزار و 100 و زیربنای تقریبی 3 هزار و 500 مترمربع با کاربری تجاری اداری و خدماتی است، اظهار کرد: با همت سرمایه‌گذار مربوطه و شرکاء علاوه بر کمک به ایجاد اشتغال و نوسازی بافت فرسوده شهر، بیش از هشت میلیارد تومان ارزش افزوده و 34 واحد تجاری ایجاد می‎کند.

* افتتاح بلوار جمهوری در زاغمرز افتتاح بلوار جمهوری در روستای زاغمرز نیز در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان افتتاح شد، دهیار این روستا در جمع مردم و مسئولان گفت: پروژه‌های ناتمام زیادی در زاغمرز داریم که اعتباری برای تکمیل آنها در نظر نگرفته شد. کمیل شهبازی اظهار کرد: با اعتباراتی که از سوی دهیاری، بخشداری و شورای اسلامی زاغمرز در سال 94 اختصاص یافت، امروز شاهد افتتاح بلوار جمهوری در زاغمرز هستیم. * اهدای زمین برای ساخت مسکن خانواده دارای دو معلول یکی دیگر از پروژه‌های شاخص در هفتمین روز از دهه مبارک فجر در بهشهر، کلنگ‌زنی پروژه ساخت مسکن برای خانواده‎ای است که دو معلول دارد. امام جمعه بهشهر در آیین کلنگ‎زنی و آغاز به‎کار این پروژه که در «زیروان» بهشهر انجام شد، گفت: قرآن در وصف مردان الهی نشانه‌هایی را ذکر می‌کند که یکی از آنها قرار گرفتن در صف اول کارهای خیر است.

حجت‎الاسلام سیدعربعلی جباری اظهار کرد: خوب است که همه در خیرات با هم مسابقه بگذاریم و نتیجه خیرش را ببینیم. به گزارش فارس، زمین مربوط به ساخت این پروژه توسط یکی از خیران بهشهری به‌نام درویش‌علی فرخی اهدا شد و بهزیستی بهشهر نیز ساخت آن را بر عهده دارد، این فرد خیر در مراسم کلنگ‎زنی مورد تقدیر قرار گرفت.

94/11/19 - 03:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن