تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی سرخ‌پوشان در پایان نیمه اول عالیشاه، پرسپولیس را پیروز به رختکن فرستاد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پیروزی سرخ‌پوشان در پایان نیمه اول
عالیشاه، پرسپولیس را پیروز به رختکن فرستاد
نیمه اول دیدار دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی به پایان رسید که تیم پرسپولیس در یک بازی منطقی توانست به خوبی جلوی حملات ذوب‌آهن ایستادگی کند و در دقیقه ۳۵ بر روی یک ضدحمله توسط امید عالیشاه به گل رسید.



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه اول به پایان رسید که تیم پرسپولیس در یک بازی منطقی مزد بازی خوبش را گرفت و در پایان این نیمه با یک گل راهی رختکن شد. سرخ‌پوشان پایتخت که در دفاع و ضد حملات عملکرد خوبی را داشتند بارها توانستند به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شوند تا سرانجام در دقیقه ۳۵ بر روی یکی از همین ضدحملات امید عالیشاه تیمش را پیش بیندازد. پرسپولیسی ها که به‌خوبی با یارگیری قاسم حدادی فر، مغز متفکر ذوبی‌ها کار را برای این تیم سخت کرده بودند، اما باز هم سبزپوشان نصف جهان تیم دست‌وپا بسته‌ای نبود و چندین و چند موقعیت روز دروازه پرسپولیس ایجاد کرد. پس از گل تیم پرسپولیس بازیکنان این تیم بهتر بازی را ادامه دادند و در هما ن دقایق پایانی نیمه اول فرصت گل‌زنی مجدد را هم داشتند. همچنین قبل از شروع بازی و بارندگی قطع شد و با تابیدن آفتاب در زمان بازی، هوا بسیار مطبوع شد. طبق توافقات صورت‌گرفته قرار شده بود ۲ هزار صندلی در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد که این بیش از ظرفیت ۱۰ درصد قانونی است؛ این ظرفیت قبل از بازی تکمیل شد و هم‌زمان با شروع بازی هواداران پرسپولیس پشت دروازه و بر روی چمن‌ها نشستند. این در حالی است که تعداد هواداران سرخ‌پوش بیش‌تر از هواداران ذوب‌آهن است و حضور هواداران پرسپولیس در جمع هواداران ذوب‌آهن در نیمه اول حواشی را ایجاد کرد. درگیری هاشم بیک‌زاده با بازیکن پرسپولیس در دقیقه ۳۰، داور را مجاب به نشان دادن کارت زرد به این بازیکن و فرشاد احمدزاده کرد. در همین صحنه چند بازیکن پرسپولیس ازجمله محسن بنگر، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به سمت بازیکنان ذوب هجوم آوردند. همچنین قبل از شروع دیدار دو تیم از مقام همایون بهزادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با شاخه گل تقدیر به‌عمل آورد. همچنین شایان ذکر است پیش از بازی از تیم زیر ۱۲ سال ذوب‌آهن که در مسابقات آسیاویژن نایب قهرمان شده بود، تقدیر به‌عمل آمد.

94/11/18 - 15:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن