تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819692270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پی پرداخت نشدن هزینه تعیین‌شده تیم دوچرخه‌سواری سپاهان از لیست کنتی‌ننتال 2016 خارج شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پی پرداخت نشدن هزینه تعیین‌شده
تیم دوچرخه‌سواری سپاهان از لیست کنتی‌ننتال 2016 خارج شد
در پی پرداخت نشدن به‌ موقع هزینه تعیین‌ شده به فدراسیون جهانی، تیم دوچرخه‌سواری سپاهان امکان کنتی‌ننتال شدن در سال 2016 را از دست داد.

خبرگزاری فارس: تیم دوچرخه‌سواری سپاهان از لیست کنتی‌ننتال 2016 خارج شد



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه سپاهان سال گذشته که برای نخستین بار دوچرخه‌سواری را به جمع رشته‌های تحت حمایت این باشگاه اضافه کرده بود، آمادگی خود برای کنتی‌ننتال شدن را به فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد و با پیگیری‌های صورت گرفته در لیست تیم‌های کنتی‌ننتال UCI قرار گرفت. تیم سپاهان که برای سال 2015 کنتی‌ننتال شده بود، با حضور در تورنمنت آلماتی قزاقستان، تنها یک رویداد بین‌المللی را پشت سر گذاشت اما برای سال 2016 میلادی این تیم در لیست تیم‌های کنتی‌ننتال قرار نگرفته است؛ زیرا باید مبلغ تعیین‌ شده‌ای به‌ حساب فدراسیون جهانی واریز می‌کرد که این اقدام صورت نگرفت. رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان این خبر را تأیید کرد گفت: متأسفانه در زمان مقرر مبلغ مورد نظر از سوی باشگاه سپاهان تأمین نشد. کیوان لیمویی در پاسخ به این سؤال که نگرانی‌هایی وجود دارد که خارج شدن تیم سپاهان از لیست تیم‌های کنتی‌ننتال به‌ منزله پایان حمایت این باشگاه از رشته دوچرخه‌سواری لحاظ شود، یادآور شد: در جریان سفر به تورنمنت آلماتی که حکم یک مرحله از توردوفرانس را داشت، رئیس هیئت‌ مدیره سپاهان نیز به همراه ما به قزاقستان سفر کرده بوده و پس از مشاهده کیفیت و سطح بالای مسابقات، علاقه‌مندی بسیاری به این رشته پیدا کرد و قول تداوم حمایت داد. وی بابیان این که تأثیرات کنتی‌ننتال شدن در دراز مدت مشخص می‌شود، خاطر نشان کرد: تعامل هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با باشگاه سپاهان ادامه خواهد داشت و امیدواریم روند تیم‌داری این باشگاه نیز متداوم باشد تا نتایج مثبت آن شامل حال این رشته شود.

94/11/18 - 11:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن