تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803813481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان: معنویت جمهوری اسلامی ایران باعث پیروزی در برابر دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
معنویت جمهوری اسلامی ایران باعث پیروزی در برابر دشمنان است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: وجود معنویت و خدامحوری در نظام جمهوری اسلامی ایران سبب پیروزی بر دشمنان و حضور قدرتمندانه در عرصه‌های بین‌المللی است.

خبرگزاری فارس: معنویت جمهوری اسلامی ایران باعث پیروزی در برابر دشمنان است



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در محفل انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: امروز دنیا به قدرت جمهوری اسلامی ایران در حل مسایل منطقه پی‌برده است و در حالی که در گذشته ایران را در مذاکرات صلح سوریه راه نمی‌دادند، امروز دنیا پی‌برده است که حل مشکلات سوریه بدون حضور ایران میسر نیست. وی به گسترش گفتمان انقلاب اسلامی ایران در دنیا اشاره کرد و گفت: در دنیا دو نوع سلطه وجود دارد، یکی سلطه با تمسک به زور و جنگ و دیگری سلطه با استفاده از گفتمان صحیح و قدرت معنوی که جمهوری اسلامی ایران توانسته با استفاده از سلطه دوم در بسیاری از نقاط دنیا خواهان پیدا کند. کشکولی افزود: جهموری اسلامی ایران به زور به کشورهایی چون فلسطین و یمن وارد نمی‌شویم، بلکه بدلیل گفتمان ما خود این کشورها خواهان ما هستند. فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: امروز شیعیان از حاشیه اسلام به مرکز ثقل اسلام آمده‌اند و مسلمانان جهان به دور ستون شیعیان می‌چرخند و آل‌سعود از این موضوع بسیار خشمگین است. وی تصریح کرد: امروز عدالت‌خواهی، ظلم ستیزی و معنویت به عنوان گفتمان شیعیان خواسته مردم دنیا شده است و این باعث افتخار شیعیان است و در واقع این گفتمان زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است. کشکولی معنویت را دلیل اصلی پیروزی ایران در برابر دشمنانی است که از لحاظ تسلیحاتی، نظامی و ذرات خانه‌های هسته‌ایی از ما قوی‌تر هستند و دیدیم که در مذاکرات اسلامی جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ایی با بهره‌بردن از معنویت به پیروزی رسید. وی گفت: دنیای غرب از تمام منابع موجود در دنیا کسب انرژی می‌کند، ولی به دلیل توجه نکردن به خدا در موفق نبوده و در برابر ما شکست می‌خورند. فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: در فتنه 88 که منجر به به وجود آمدن حماسه 9 دی شد، رابطه جمهوری اسلامی ایران با خداوند باعث پیروزی بر فتنه‌گران شد. کشکولی گفت: در دنیای امروز ثابت شده است که فرماندهی و مدیریت قوی و خوب باعث موفقیت می‌شود که به لطف خدا در جمهوری اسلامی ایران این نقش با حضور امامت و ولایت وجود دارد و از مهمترین ابعاد برتری سازمان است. وی صبر و پایداری در کنار تکلیف‌گرایی را از عوامل مهم در کسب موفقیت و پیروزی دانست و افزود: میل به شهادت در جامعه ما باعث پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌ها مختلف نبرد با دشمنان شده است. کشکولی به انتخابات پیش‌رو اشاره داشت و عنوان کرد: انتخابات مهمترین صحنه توفیق یا عدم توفیق یک نظام است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، آمریکا نیز مانند ما به دنبال ایجاد تحول در انتخابات است، ولی آنها می‌خواهند هم مانند تضعیف مجلس و نفوذ در انتخابات شوروی سابق در ایران نیز آنگونه عمل کند. فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان توجه به مبانی دینی و اجرای احکام اسلام و اطاعت از ولایت فقیه را از ویژگی‌های مهم یک نماینده مجلس برشمرد و یادآور شد: برای انتخاب یک نماینده خوب باید هوشیار و آگاه باشیم و اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداریم، می‌توانیم از افراد معتمد و مطلع کمک بگیریم، تا افراد شایسته را به مجلس بفرستیم.

94/11/15 - 14:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن