تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در حاشیه جشنواره هوانوردی انجام شد رونمایی از تمبر جشنواره هوانوردی سیمرغ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در حاشیه جشنواره هوانوردی انجام شد
رونمایی از تمبر جشنواره هوانوردی سیمرغ
در حاشیه نخستین جشنواره هوانوردی کشور، از تمبر ویژه این جشنواره رونمایی شد.

خبرگزاری فارس: رونمایی از تمبر جشنواره هوانوردی سیمرغ



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، یکی از برنامه‌های جنبی نخستین روز جشنواره ملی هوانوردی در این شهرستان، رونمایی از تمبر ویژه جشنواره بود که با حضور علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، استاندار مازندران و جمع زیادی از خلبانان هوانیروز و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین خانواده شهدای خلبان مازندران در مرکز علمی کاربردی (سکان) سیمرغ بود. این جشنواره با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای پروازی به‌ویژه شهدای مازندران و با محوریت امیر سرلشکر خلبان احمد کشوری و شهید سرلشکر خلبان پرویز ذبیحی، هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر از صبح امروز شروع به فعالیت کرد و اختتامیه آن نیز روز جمعه 16 بهمن‌ماه در بابلسر برگزار می‌شود.

  با توجه به اینکه جشنواره هوانوردی برای نخستین‌بار در کشور برگزار شد و به نظر صاحب‌نظران و خلبانان حاضر در این جشنواره ایده خوب و قابل ستایشی بود، لذا ثبت رسمی آن در خاطره تاریخ مازندران و سیمرغ دیار شهید احمد کشوری نیز ایده جالب توجهی بود که با رونمایی از تمبر جشنواره به ثمر نشست. براساس برنامه قرار است که در مراسم اختتامیه، از 24 شهید پروازی استان مازندران تجلیل شود، شهیدان احمد کشوری و پرویز ذبیحی از خلبانانی هستند که از دیار سیمرغ برخاسته‌اند.

  به گزارش فارس، علی‌اکبر شیرودی، محمدرضا صفایی، جهان‌بخش منصوری، جعفر مهدوی، حسین قاسمی، عباس درشتی، عبدالباقی درویشی، نصرالله خزایی، مرتضی پورحبیب، مجید اصغری، علی معصومی، سید علی‌رضا فغانی، محمدعلی فرزین، جواد امینی، پرویز خلیلیان، برات نمایان، علی‌اکبر اسماعیل‌زاده، فیروز شیخ‌حسنی، حسین خلعتبری، علی فقیهی، محمدمهدی تحویل‌داری، احمد کشوری، پرویز ذبیحی و ابوالحسن ابوالحسنی از شهدای خلبان مازندران هستند.

94/11/14 - 23:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن