تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820285156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای اقتصاد مقاومتی باید متفاوت از شرح وظایف معمولی دستگاه‌ها باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: استاندار فارس: اجرای اقتصاد مقاومتی باید متفاوت از شرح وظایف معمولی دستگاه‌ها باشد ایلنا: استاندار فارس گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی باید متفاوت از شرح وظایف معمولی دستگاه‌ها باشد.
اجرای اقتصاد مقاومتی باید متفاوت از شرح وظایف معمولی دستگاه‌ها باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سید محمد علی افشانی که بعد از ظهر یکشنبه در حضورخبرنگاران سخن می گفت با تاکید بر اینکه نمی‌توان هر فعالیتی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ارزیابی کرد، گفت: محصول فعالیت در مسیر اقتصاد مقاومتی باید در عمل دیده شود. وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بر اساس دستورالعمل ابلاغی مقام معظم رهبری باید متفاوت‌تر از شرح وظیفه ما باشد، افزود:اجرای اقتصاد مقاومتی به معنای به کارگرفتن دستورالعمل و توجه به محتوای آن است. استاندار فارس با تاکید بر اهمیت دو اصل درون زا و برون‌گرا بودن در اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: انتقال تکنولوژی به خارج از کشور و تقویت منابع موجود در داخل از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. افشانی ادامه داد: زمانی می‌توانیم ادعا کنیم محصولی تولید کرده‌ایم که قادر به ایجاد بازارهای مناسب برای آن محصول در خارج از کشور باشیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود به دست‌آوردهای استانداری فارس طی ماه‌های اخیر اشاره و تصویب 660 میلیارد دلار معادل 2400 میلیارد تومان برای تهیه گاز متان و سایر گازها در پالایشگاه پارسیان از طریق بانک پارسیان را یکی از دست‌آوردها عنوان کرد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ۲۰:۱۷:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن