تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کانون مربیان فوتبال استان قزوین انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور رئیس کانون مربیان کشور:
رئیس کانون مربیان فوتبال استان قزوین انتخاب شد

مجمع مربیان


شناسهٔ خبر: 3037686 - شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
استانها > قزوین

قزوین- در مراسمی با حضور رئیس کانون مربیان فوتبال کشور و برگزاری انتخابات میرمسعود میرزاده با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت مدیره کانون مربیان استان قزوین انتخاب شد. به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه در مراسمی انتخابات هیئت رئیسه کانون مربیان وهیئت بازرسی با حضور مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال کشور و سرمربی تیم سایپا در کانون رشد مینودر قزوین برگزار شد و میرمسعود میرزاده با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت مدیره کانون مربیان استان قزوین انتخاب شد. انتخابات هیئت رئیسه کانون مربیان استان با ۱۶ داوطلب و ۳۰ رای دهنده برگزار شد که در آن یکی از پیشکسوتان مربی گری استان، میرمسعود میرزاده با کسب ۱۶ رای، قاطعانه به هیئت رئیسه کانون راه پیدا کرد. محمود عبداللهی، حمید تیموری، حسین ناظری و شاهین مظاهری هم از دیگر انتخاب شدگان این انتخابات بودند که به هیئت رئیسه کانون راه پیدا کردند، همچنین رحیم چابک و ایوب محمودی به عنوان بازرس راهی کانون شدند.

در این انتخابات نفر ششم و هفتم باید به عنوان عضو علی البدل انتخاب می شدندکه سعید کاکاوند، حسن فتحی و ولی محمد زمانی ۹ رای مشابه کسب کردند و با انصراف حسن فتحی، سعید کاکاوند و ولی محمد زمانی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. مجید جلالی، رئیس کانون مربیان فوتبال کشور که در این مراسم گفت: زمانی جمع شدن مربیان فوتبال در زیر یک سقف برای ما رویا بود اما امروز خوشحالم که تشکل های صنفی مربی گری در استان های مختلف کشور در حال شکل گیری است و استان قزوین به عنوان بیست و چهارمین استان دارای کانون مربیان می شود. وی گفت: فضای فوتبال امروز دیگر فضایی رقابتی است و اگر در گذشته دیده می شد که مربیان در مقابل هم هستند و از با هم بودن جز یک ادعا چیز دیگری وجود نداشت اما امروز می توان در این فضا در کنار یکدیگر فعالیت و حتی به یکدیگر کمک کرد. سرمربی تیم سایپا با بیان اینکه ایده کانون مربیان از سال ۱۳۸۰ کلید خورده است گفت: به همراه چهار نفر تصمیم به این کار گرفته شد که قبل از آن هم در قالب یک هیئت پنج نفره از معلمان ورزشی در منطقه ۱۲ تهران این تشکل راه اندازی شده بود و توانستیم آن را توسعه دهیم.

وی افزود: در اوایل به روشهای مختلف حدود ۱۵۰ نفر را دعوت به همکاری کردیم ولی در عمل ۱۷ نفر از این کار استقبال کردند و با همین تعداد کار شروع شد که امروز جلسات با بیش از ۱۰۰ نفر برگزار می شود. جلالی با تاکید بر اینکه هیچ مجموعه ای صاحب قدرت نمی شود مگر اینکه اعضای آن با هم متحد باشند ادامه داد: جامعه مربیان ایرانی تحت آماج حملات رسانه ها هستند و ما هیچ راهی جز با هم بودن نداریم. وی افزود: مطمئن باشید با جلسات ماهانه ای که در کانون برگزار خواهد شد می توانید به اقتدار کانون کمک کنید و فعالیت ها خود را سامان بخشید. رئیس کانون مربیان از ایجاد کمپینی به نام مراقبت از فوتبال در کمتر از ۱۰ روز آینده خبر داد و گفت: از مجموع بازیکنان و مربیان و داوران که معتقد به فوتبال پاک هستند در این کمپین استفاده خواهیم کرد.   وی گفت: متاسفانه فرهیختگان و افراد سالم و دلسوزان واقعی فوتبال متاسفانه خانه نشین شده اند اما افراد سودجو در این فوتبال که سالانه دهها میلیارد تومان گردش مالی دارد فرصت را مناسب دیده اند و خودشان را تامین کرده اند. مظاهری: خانواده ورزشکاران قزوین مدیون مربیان هستند در ادامه این مراسم علی اصغر مظاهری پیشکسوت فوتبال استان قزوین اظهارداشت: از این که با این شرایط سنی می توانم همچنان درخئمت ورزشکاران باشم خوشحالم و جا دارد از مربیانی که برای هدایت جوانان و نوجوانان وقت می گذارند تشکر کنیم که حق بزرگی بر گردن خانواده ها دارند.
 
مظاهری با تشکر از مجید جلالی گفت: حضور استاد فوتبال، مجید جلالی می تواند برای جوانان انگیزه بیشتری ایجاد کندتادر این مسیر محکمتر گام بردارند.

کانون مربیان گامی در مسیر تقویت فوتبال کانون مربیان فوتبال ایران هفتم آذرماه ۱۳۸۰ مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت کشور دریافت کرد، ساختار این کانون شامل مجمع، هیات‌مدیره، امور اداری واجرایی و کمیته‌های مختلف است ودر حال حاضر کمیته‌های حقوقی، پذیرش، آموزش، استان‌ها، بانوان، اقتصادی، رفاه و روابط عمومی فعال شده اند. در حال حاضر این کانون در صدد توسعه در تمام مناطق کشور است و قزوین بیست و چهارمین استان کشور محسوب می شود که دارای کانون مربیان فوتبال می شود تا با هم افزایی بتواند انسجام و هماهنگی بیشتری را در میان مربیان ایجاد کند. بعد از مدت ها کش و قوس با انتخاب هیئت رئیسه کانون مربیان شاید آینده مربی گری فوتبال استان قزوین را کمی منسجم تر ببینیم.
به گفته مجید جلالی فوتبال کشور نیاز به یک اجماع دارد تا رو به جلو حرکت کند و از فضای رقابتی مسموم به دور باشد که استان ما هم از این قاعده مستثنی نیست. توسعه کانون مربیان فوتبال در سراسر کشور مزایایی دارد که در آینده می تواند در تیم های پایه نیز تاثیرگذارباشد و در استانی مانند قزوین که متاسفانه شرایط و امکاناتی برای آموزش فوتبال به نونهالان و نوجوانان وجود ندارد این نقیصه علاوه بر اینکه از فقدان حمایت مسئولان ورزشی ناشی می شود؛ می تواند از نبود گفتمانی مشترک میان مربیان نیز تاثیر بگیرد. در اساسنامه کانون مربیان فوتبال کشور، برگزاری جلسات ماهانه مربیان اولین وظیفه این تشکل معرفی شده که در استان قزوین هم قرار است این جلسات به طور مرتب برگزار شود که امیدواریم از این پس مربیان به جز تربیت فوتبالیست های نونهال و نوجوان دغدغه های دیگری مانند تامین امکانات و هزینه نداشته باشند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن