تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820881393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکاتبه کمیسیون عمران مجلس با رئیس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مکاتبه کمیسیون عمران مجلس با رئیس جمهور


رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رئیس جمهور برای پیشگیری از افزایش جهشی قیمت مسکن مکاتباتی صورت گرفته است، گفت: مسکن مهر نه تنها تا پایان سال ۱۳۹۴ بلکه تا پایان سال ۱۳۹۵ نیز تکمیل نمی شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما،  سیدمهدی هاشمی با بیان اینکه مطالعات انجام شده در 50 سال گذشته نشان دهنده جهش افزایش قیمت در بخش مسکن بین 2 تا 4 سال گذشته است، گفت: هم اکنون دوره رکود بخش مسکن را طی می کنیم که این سبب شده است انرژی این بخش جمع شود و به احتمال قوی در سال آینده آزاد می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه اخطار این افزایش قیمت از سال گذشته به دولت داده شده است، افزود: طی مکاتبات کتبی به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی این دغدغه منعکس شده است که رابطه عرضه و تقاضا را که یک رابطه مستقیم، قدیمی و اثبات شده است مورد توجه قرار دهند.

هاشمی با بیان اینکه تقاضاها انباشته شده و عرضه حداقلی است، گفت: در پایان سند چشم انداز باید 20 میلیون واحد مسکونی در کشور وجود داشته باشد، در حال حاضر 17 و نیم میلیون واحد وجود دارد که 7 و نیم میلیون آن فرسوده و غیرایمن است و تنها 10 میلیون واحد قابل سکونت استاندارد موجود است.اگر به صورت پرفشار کار شود، باید حداقل سالی یک میلیون واحد ساخته شود که آن سقف پر شود.

هاشمی با اشاره به اینکه حدود 3 سال شرایط رکود بر بخش مسکن حاکم است، افزود: در سال گذشته حدود 370 هزار پروانه صادر شده است و مسکن مهر که می‌بایست تا پایان سال 1394 تمکیل می‌شد تا پایان سال 1395 هم تکمیل آن بعید به نظر می رسد.
 


شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن