تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805765931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شيطان زورگيري به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شيطان زورگيري به دام افتاد
مجرم سابقه‌داري كه همزمان با زورگيري از زنان و دختران در پوشش مسافربر با پرسه در شبكه تلگرام دختران را فريب مي‌داد و در ملاقات‌هاي حضوري از آنها دزدي مي‌كرد، بار ديگر به دام پليس افتاد.


به گزارش خبرنگار ما، پرونده متهم 25 ساله كه مهدي. الف نام دارد 14 دي‌ماه امسال بار ديگر روي ميز كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. زن جواني كه يكي از شاكيان مهدي بود، در شرح ماجرا گفت: يك روز قبل از فلكه دوم صادقيه سوار يك پرايد سفيدرنگ هاچ‌بك شدم تا به ميدان آزادي بروم. راننده مرد جواني بود. بعد از مسافت كوتاهي ناگهان جاي خلوتي توقف كرد. چاقو كشيد و به من حمله كرد. با تهديد كيفم را كه 200 هزار تومان پول نقد و گوشي تلفن همراهم داخلش بود، سرقت كرد. بعد خواست نيت شيطاني‌اش را اجرا كند كه مقاومت كردم و با او درگير شدم. سرانجام من را از داخل ماشين بيرون انداخت و به سرعت از محل فرار كرد.
تحقيقات پليس در اين باره شروع و مشخص شد كه شكايت‌هاي مشابهي به كلانتري‌هاي شهر گزارش شده است؛ مشخصاتي كه شاكيان از راننده پرايد مسافربر در اختيار پليس گذاشته بودند، حكايت از اين داشت كه همه زورگيري‌ها از طرف يك نفر انجام شده است. محل‌هايي هم كه مرد جوان به دنبال سوژه‌هاي خودش مي‌گشت، مناطق غرب و شمال غرب تهران به خصوص آرياشهر، تهرانسر، استاد معين، صادقيه و طرشت بود.
بعد از به دست آمدن اين اطلاعات، صورت متهم چهره‌نگاري شد. مأموران پليس بعد از بررسي بانك اطلاعات مجرمان سابقه‌دار، متهم را كه مجرم سابقه‌داري به نام مهدي.الف 25 ساله بود، شناسايي كردند. تحقيقات حكايت از اين داشت كه مهدي در سال‌هاي 84 و 91 هم بازداشت و روانه زندان شده بود. شاكيان پرونده بعد از ديدن عكس مهدي كه از پرونده او خارج شده بود، وي را شناسايي كردند. در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان راهي مخفيگاه او در بلوار فردوس حسن‌آباد شدند و 29 دي‌ماه او را كه مشغول استراحت نيمروزي بود، بازداشت كردند.  در بازرسي از مخفيگاه مهدي، تعداد زيادي كيف‌هاي زنانه، اوراق شناسايي زنان و دختران، گوشي تلفن همراه و... كشف شد. مهدي گفت كه همه اشياي كشف شده را با تهديد چاقو و در پوشش مسافربر از زنان و دختران سرقت كرده است.
وقتي صاحبان اوراق و اموال كشف‌شده شناسايي و به اداره پليس دعوت شدند، شيوه تازه ديگري از سرقت‌هاي مهدي برملا شد. چند شاكي به پليس گفتند كه مهدي بعد از آشنايي در شبكه تلگرام با وعده ازدواج آنها را فريب داده و اموالشان را دزديده است.
يكي از دختران گفت: مدتي قبل پسر جواني در تلگرام مدام به من ابراز علاقه مي‌كرد. خودش را مهدي معرفي كرد و گفت كه عاشقم شده و مي‌خواهد با من ازدواج كند. وقتي رابطه ما بيشتر شد، قرار ملاقات گذاشتيم. با خودروي پرايد سفيد هاچ‌بك سر قرار آمد كه سوار شدم. بعد از كمي حرف زدن براي خريد خوراكي ماشين را ترك كرديم. داخل مغازه بوديم كه به بهانه‌اي از من جدا شد و ديگر برنگشت. بعد متوجه شدم كه سوار پرايدش شده و فراركرده است. وسايلم را هم كه داخل پرايد بود با خودش برده بود.
سرهنگ كارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: «متهم در بازجويي‌ها به جرائم خودش اقرار كرده و از آنجا كه احتمال مي‌رود مرتكب جرائم ديگري هم شده باشد، تحقيقات از او در اداره پنجم پليس آگاهي تهران در جريان است.» وي ادامه داد:«زنان و دختراني كه توسط راننده خودروي پرايد 111 (هاچ بك) سفيد مورد سرقت يا آزار و اذيت قرار گرفته‌اند، براي شناسايي متهم و پيگيري شكايت به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.»



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن