تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایین جدولی‌ها علیه مدعیان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پایین جدولی‌ها علیه مدعیان
با پیروزی تیم‌های سیاه جامگان و فولاد خوزستان و تساوی ارزشمند راه‌آهن مقابل مدعیان لیگ جذابیت نیم‌فصل دوم از همین ابتدای مسابقات مشخص شد.

به گزارش "ورزش سه"، شروع مسابقات بعد از تعطیلات نیم‌فصل در همه فصل‌ها جذابیت خاصی داشته که امسال هم شاهد این موضوع هستیم.

روز گذشته تیم قعر جدولی استقلال اهواز که 6 هفته شکست می‌خورد یک امتیاز از ملوان انزلی گرفت و در دومین روز بازی‌های هفته هجدهم نیز ابتدا سیاه جامگان در ورزشگاه تختی تهران دست به کار بزرگی زد و در حالی که یک بر صفر از شاگردان علیرضا منصوریان عقب بود در نیمه دوم با دو گل غلامرضا عنایتی و گل به خودی ارسلان مطهری به پیروزی بزرگی رسید و با 15 امتیاز بالاتر از راه‌آهن در رده چهاردهم قرار گرفت.

در یکی دیگر از بازی‌های امروز لیگ برتر راه‌آهن با اینکه حال و روز خوشی نداشت در تهران یک امتیاز از تراکتورسازی پر مهره گرفت تا شروع خوبی پس از تعطیلات لیگ داشته باشد و خود را جزء تیم‌های قعر جدولی قرار دهد که در هفته هجدهم نتیجه ارزشمندی گرفتند.

در آخرین مسابقه امروز هم فولاد که برخلاف سال‌های گذشته فصل سختی سپری می‌کرد توانست با یک گل استقلال خوزستان را شکست دهد و با 17 امتیاز کمی از پایین جدول فاصله بگیرد.


17:38  1394/11/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن