تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820605953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نسبت به مدت مشابه صورت گرفت رشد 13درصدي اعتبارات عمراني در هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نسبت به مدت مشابه صورت گرفت رشد 13درصدي اعتبارات عمراني در هرمزگان
خبرگزاري فارس: معاون عمراني استانداري هرمزگان، مجموع اعتبارات عمراني هرمزگان در سالجاري را 160 ميليارد تومان عنوان كرد كه اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 13 درصد افزايش يافته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، احمد صادقي عصر امروز در نشست بررسي وضعيت جذب اعتبارات پروژه‌هاي عمراني سال 86 افزود: اداراتي نظير برق منطقه‌اي، نيروي انتظامي، جهاد كشاورزي، منابع طبيعي، راه و ترابري، مسكن و شهرسازي، آموزش و پرورش، اداره كل دامپزشكي، سازمان فني و حرفه اي، اداره كل زندانها بيشترين جذب اعتبارات در بخش تملك و دارايي را به خود اختصاص دادند.
وي در خصوص جذب اعتبارات در بخش رديف‌ها و تبصره‌ها نيز افزود: اداره كل حفاظت محيط زيست، شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي، جمعيت هلال احمر، بسيج سازندگي، بهزيستي، برق منطقه‌اي، جهادكشاورزي روند خوبي را در جذب اعتبارات عمراني در ميان ديگر دستگاه‌ءهاي اجرايي در پيش گرفته‌اند.
صادقي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: هرمزگان در ارزيابي عملكرد عمراني بين استان‌هاي كشور رتبه دوم را به خود اختصاص داد كه نشان از عملكرد خوب استانداري و دستگاه‌هايي اجرايي هرمزگان دارد.
معاون عمراني استانداري هرمزگان اضافه كرد: هر ساله عملكرد دستگاه هاي اجرايي، وزارتخانه‌ها و استان‌ها توسط معاونت برنامه‌ريزي راهبردي و نظارت رياست جمهوري، ارزيابي مي‌شود كه با پايان يافتن سال مالي دستگاه‌هاي دولتي در تيرماه هر سال، پايان مرداد ماه سال بعد نتيجه ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي اجرايي اعلام مي‌شود.
وي افزود: با توجه به نگاه ويژه دولت نهم به مناطق محروم و جهت‌گيري آن براي ارتقا شاخص‌ها در مناطق كمتر توسعه يافته استان، هرمزگان با شتاب بيشتري به سوي سازندگي و توسعه عمراني در حركت است.
صادقي هدف از اين ارزيابي را آگاهي دستگاه‌هاي اجرايي از عملكرد خود طي سال و آشنايي آنها با طرح‌هاي عمراني عنوان كرد و افزود: در اين راستا معاونت برنامه‌ريزي راهبردي، كتابچه ارزيابي عملكرد دستگاه‌هاي دولتي را در سال 85 منتشر كرد كه هرمزگان در ميان استان‌هاي كشور رتبه خوبي را كسب كرد.
معاون عمراني استانداري هرمزگان افزود: مجموع اعتبارات بخش تملك و دارايي، ملي و استاني، رديف‌ها و تبصره‌ها 293 ميليارد تومان است كه 82 درصد آن معادل 240 ميليارد تومان به استان اختصاص يافته و از اين ميزان تاكنون 84 درصد جذب شده است.
وي در خاتمه پروژه‌هاي در دست اجرا در سال گذشته را يك هزار و 809 پروژه عنوان كرد و افزود: از اين تعداد، عمليات اجرايي يك هزار و 149 پروژه در سال 86 آغاز شده است.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن