تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821200609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: تهرانگردی
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)




شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم.





برترین ها: شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم. شیرینی فروشی ها، قنادی ها و کافه هایی که به شیرینی های خوشمزه و لذیذ شهره اند و با طبخ و ارائه شیرینی ها و کیک های خوشمزه و با کیفیت توانسته اند نام خود را بر سر زبان شیرینی دوست ها بیاندازند و برای یک جعبه شیرینی هر شهروندی را از آن سر تهران به مغازه شان بکشاند.

آن چه که در تهران زیاد است، قنادی و شیرینی پزی است، ولی تعداد معدودی از این قنادی ها توانسته اند در این لیست جای بگیرند. آن هایی که در طول سال ها با ثبات کیفیت و طعمِ خوب تولیدی هایشان و همچنین خلاقیت های مختلف در شیرینی و کیک ها، خود را در دل مردم جای کنند و سلیقه سخت پسند ایرانی جماعت را به خود جلب کنند. انواع شیرینی های ایرانی، شیرینی های خارجی، کاپ کیک ها، کیک های تولد کلاسیک و مدرن، ماکارون ها، دونات ها و انواع نان های فوق العاده خوشمزه در این سری جدید از مطالبمان در انتظار شما هستند.

خلاصه اینکه در این مطلب شیرینی‌های ویژه بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران در کنار هم صف کشیده اند و از شما دلربایی می‌کنند. اگر مبتلا به چاقی مفرط، دیابت و یا آلرژی به خوردنی های شیرین هستید، بهتر است که در همین جای کار مطلب را ببندید و خودتان را به دردسر نیاندازید!

در تهران قنادی ها و شیرینی فروشی های زیادی در حال فعالیت هستند و فضای رقابتیِ خیلی خوبی در بین این مراکز وجود دارد و همین موضوع انتخاب بهترین ها را کار واقعاً سختی کرده است. ما سعی خود را کرده ایم که با نگاهی منصفانه و معیار های استانداردِ خود و بر اساس رای مشتری ها و کسانی که طعم این شیرینی ها را چشیده اند و به ان امتساز داده اند، بهترین شیرین های تهران را به شما معرفی کنیم، مطلبی که به صورت سریالی و در 7 بخش تهیه شده است و ترتیب چینش شیرینی فروشی ها، ربطی به امتیاز و خوب و بد بودن آن ندارد. پس مثل همیشه ما را در این شکم گردی همراهی کنید.

مطالب مرتبط:
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (1)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (4)بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (5)




کوکي باکس

برج مينياتور در خيابان بوسني‏ هرزگوينِ فرشته، يک قنادي کوچک و جمع ‏وجور دارد که به دليل شيريني‏ هاي خاص و بسته ‏بندي‏هاي جذابش معروف شده است. اين شيريني‏ فروشي که حدودا سال 85 افتتاح شد، به قول خودشان اولين قنادي‌اي بود که شيريني‏ هاي دانه‏ اي مي‏فروخت. کوکي شيريني‏ هاي خود را به سبک آمريکايي توليد مي‏کند که چيزکيک نوتلا و مارس (با رنج قيمتي 20 تا 30 هزارتومان) آن از همه معروف‌تر است تا آنجا که اکثر کافي‏ شاپ‏ها چيزکيک ‏هاي خود را از آنجا تهيه مي‏کنند. البته اگر ديوانه شکلات هستيد پيشنهاد مي‏کنيم پودينگ شکلاتي آن را هم امتحان کنيد که علاوه بر طعم دلچسب‏ اش ظاهري بسيار وسوسه‏ انگيز دارد. اگر هم اهل خامه و شکلات نيستيد مي‏توانيد سراغ شيريني‏ هاي کوکي آن برويد که علاوه بر حالت بيسکويتي‏ اش، نرم هم هستند و يکي از پرطرفدارترين شيريني‏ هاي آنجاست. کلا تنوع شيريني ‏هاي «کوکي باکس» زياد نيست اما يکي از خصوصيات مثبت ‏اش، سايز شيريني‏ هاي آن است که تقريبا مي‏توانيد در هر سايزي که دوست داريد، شيريني سفارش دهيد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



علاوه بر اين مي‏توانيد کورن‏ فلکس با طعم‏ هاي مختلف و نان‏ هاي مخصوص چاي را هم از آنجا تهيه کنيد. براي تارت‌بازها هم خبر خوب اينکه به تازگي تارت توت‏‌فرنگي توليد کرده‏ اند که مي‌‏توانيد آنها را با قيمتي بين 20 تا 30 هزارتومان تهيه کنيد. البته به جز شيريني‏ هاي سفارشي، بيشترين قيمتي که مي‏توانيد آنجا پيدا کنيد 30 هزارتومان است که شامل همان چيزکيک ‏ها و تارت‏ ها مي‏شود. اگر هم دنبال يک قنادي هستيد که سفارش‏ هاي عجيب‏ و غريب کيک تولد به آن بدهيد پيشنهاد مي‏کنيم سراغ کوکي نرويد چون اکثرا کيک‏ هاي آنجا ساده است.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



آدرس: خیابان ولیعصر، بعد از پارک‌وی، خیابان فیاضی(الهیه)، خیابان بوسنی هرزگوین، برج پارک مینیاتور.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)




شيريني لانجين

لانجين (langine) يک شيريني‏ فروشي کوچک پر از خوردني است که اولين شعبه آن سال 90 در مجتمع تجاري ايران زمين، واقع در شهرک غرب افتتاح شد و دو شعبه ديگر آن هم در پاسداران (بالاتر از گلستان هشتم) و ميدان تجريش قد علم کردند. شايد معروف‌ترين خوردني اين قنادي که شيريني‏ هايش را به سبک بلژيکي و فرانسوي توليد مي‏کند، دسرهايش باشد و البته ماکارون که سايزشان کمي از حد استاندارد ماکارون کوچک‌تر است. گران‏ترين محصول اين قنادي کيک شکلاتي بزرگ 2 کيلويي آن با قيمت 60 هزارتومان است که خب به نظر مي‏رسد کمي اين رقم زياد باشد اما نگران نباشيد کوچک‌تر از آن يعني سايز متوسط هم دارد که مي‏توانيد آن را با قيمت 25 هزارتومان تهيه کنيد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



 در لانجين مي‏توانيد از نوشيدني‏ هاي گرم و سرد تا نان‏ هاي مختلف مثل کروسان، چند غله و... و همچنين پني‌ني‏ هاي متفاوت و مافين پيدا کنيد که شايد تنها مشکلش جاي کوچک آن باشد که معمولا براي نشستن در آنجا به مشکل برمي‏‌خوريد. سالادخورها هم نگران نباشند چون مي‏توانند در آنجا 3 نوع سالاد يعني سالاد يوناني، سزار و ميوه سفارش دهند اما بعيد مي‏دانيم با بويي که در آنجا به مشام مي‏رسد فقط بتوانند به همين سالاد اکتفا کنند! يکي ديگر از خصوصيات آنجا اين است که خامه تمامي محصولات آن گياهي است اما با همان طعم و مزه پس «لانجين» مي‏تواند براي کساني که کلسترول و چربي بالا دارند، انتخاب مناسبي باشد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



آدرس ها:

شهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 36
خیابان پاسداران، بالاتر از خیابان گلستان هشتم، پلاک ۴۵۳
میدان تجریش، خیابان شهرداری، پلاک ۲۲۲


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)




قنادي الف

قنادي الف يکي از آن قنادي‏ هاي شلوغ واقع در خيابان الف زعفرانيه است که شايد بهتر باشد با ماشين خودتان به آنجا نرويد چون احتمالا بايد چند دقيقه‏ اي را صرف پيدا کردن جاي پارک کنيد! اين قنادي از سال 90 شروع به فعاليت کرده و به راحتي مي‏توانيد علاوه بر شيريني‏ ها و کيک‏ هايي مثل چيزکيک و تارت که در 3 نوع بلژيکي، توت‌فرنگي و ميوه‏ هاي خلال‏دار عرضه مي‏شود، شيريني ‏هاي سنتي مثل باقلوا، کيک يزدي، قرابيه تبريزي (که با کيلويي 25 هزارتومان گران‏ترين شيريني آنجاست و طعم تلخ بادام آن به خوبي حس مي‏شود) و مسقطي گل‏محمدي هم پيدا کنيد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



درست وسط مغازه هم با ريلي از خشکبار و آجيل پوشيده شده است. البته «الف» هم مثل برخي ديگر از شيريني‏ فروشي از اين اسنک‏هاي غذايي الويه، پنير و شويد و گوشت و مرغ بي‏ نصيب نمانده و آنها را نیز عرضه مي‏کند. شيريني‏ هاي تر هم در اينجا به صورت بشقابي ارائه مي‏شوند که حدود 24 تکه در آن وجود دارد. وقتي وارد شيريني‏ فروشي الف مي‏شويد خيالتان راحت باشد چون اگر با نامي برخورد کرديد که براي شما عجيب بود، مي‏توانيد با پرسيدن درباره آن که مصادف است با تست کردن طعم ‏اش، آن را بچشيد و در صورتي که به مذاقتان خوش آمد آن را تهيه کنيد. راستي خبر خوب براي طرفداران اين قنادي اينکه قرار است شعبه دوم اين قنادي هم افتتاح شود.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



آدرس: زعفرانیه، مقدس اردبیلی، خیابان الف


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)




قنادی ناتلی

قنادی ناتلی در خیابان سهروردی شمالی از دیگر قنادی‌های قدیمی و معروف تهران است. ناتلی را باید جزو شیرینی ‌فروشی‌هایی به حساب آورد كه قیمت متوسط دارد. البته شیرینی گران ندارد، اما در كل قیمت‌ها متوسط است و خرید از آن برای همه امكان‌پذیر. یكی از امتیازهای ناتالی، تنوع شیرینی‌هایش است. در ناتالی همیشه با شیرینی‌های جدیدی روبه رو می‌شوید و برای هر سلیقه‌ای شیرینی خشک و تر موجود است. قنادی ناتالی از سال ۱۳۴۰ در تهران مشغول است و همیشه با محصولات خوب و ظاهر به روز محبوبیت خودش را حفظ کرده.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



طبقه دوم این قنادی کافی شاپ دارد و برای میل کردن شیرینی همراه قهوه یا چای می‌توانید پشت میزهای کافه بنشینید. از محصولات خوب ناتالی پای شاتوت است که حتی وسط زمستان هم با شاتوت‌های تر و تازه موجود است. انواع مافین و پای و دونات و کیک شکلاتی خوش طعمی دارد. ناتلی شعبه های دیگری هم در سرتاسر تهران (از تهرانپارس گرفته تا کاشانک) دارد ولی هیچ کدام به شهرت ومحبوبیت شعبه سهروردی آن نیست.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



آدرس: خیابان شهروردی شمالی، پلاک 655


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)




کافه قنادی اوریانت

کافه قنادی اوریانت (Orient) در سال 1321 توسط خانواده مهاجر ارمنی از شوروی سابق تاسیس گردید. در ابتدا به صورت نانوایی و بعد با پخت بیسکویت به شهرت رسید و پس از آن با شیرینی پروک (پای زرد آلو) و کیک کولیچ ( مخصوص عید پاک ارامنه ) به شهرت آن افزوده شد. البته کیک کولیچ را سایر شیرینی فروشی های ارامنه نیز پخت می کنند اما در این بین قنادی اوریانت با توجه به شهرت و محبوبیت خود در تمام ایام سال این کیک محبوب را پخت می کند. در حال حاضر بیسکویت های اوریانت نیز دارای مشتریان زیادی می باشد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



 هم قنادی و هم کافه با فضا و محیطی فوق العاده خاص و ساده از هر مشتری ای دلربایی میکند و کارکنانش به حدی صمیمی برخورد میکند که در همان بار اول مشتری دائمی آنجا می‌شوید. کافه قنادی اوریانت شامل دو طبقه و با بیش از ۵۰ صندلی است و گزینه ای مناسب برای قرار های دو نفره است.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



آدرس: خیابان مفتح، نرسیده به انقلاب


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (6)



ادامه دارد...








تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن