تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806990824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: تهرانگردی
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)




شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم.





برترین ها: شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم. شیرینی فروشی ها، قنادی ها و کافه هایی که به شیرینی های خوشمزه و لذیذ شهره اند و با طبخ و ارائه شیرینی ها و کیک های خوشمزه و با کیفیت توانسته اند نام خود را بر سر زبان شیرینی دوست ها بیاندازند و برای یک جعبه شیرینی هر شهروندی را از آن سر تهران به مغازه شان بکشاند.

آن چه که در تهران زیاد است، قنادی و شیرینی پزی است، ولی تعداد معدودی از این قنادی ها توانسته اند در این لیست جای بگیرند. آن هایی که در طول سال ها با ثبات کیفیت و طعمِ خوب تولیدی هایشان و همچنین خلاقیت های مختلف در شیرینی و کیک ها، خود را در دل مردم جای کنند و سلیقه سخت پسند ایرانی جماعت را به خود جلب کنند. انواع شیرینی های ایرانی، شیرینی های خارجی، کاپ کیک ها، کیک های تولد کلاسیک و مدرن، ماکارون ها، دونات ها و انواع نان های فوق العاده خوشمزه در این سری جدید از مطالبمان در انتظار شما هستند.

خلاصه اینکه در این مطلب شیرینی‌های ویژه بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران در کنار هم صف کشیده اند و از شما دلربایی می‌کنند. اگر مبتلا به چاقی مفرط، دیابت و یا آلرژی به خوردنی های شیرین هستید، بهتر است که در همین جای کار مطلب را ببندید و خودتان را به دردسر نیاندازید!

در تهران قنادی ها و شیرینی فروشی های زیادی در حال فعالیت هستند و فضای رقابتیِ خیلی خوبی در بین این مراکز وجود دارد و همین موضوع انتخاب بهترین ها را کار واقعاً سختی کرده است. ما سعی خود را کرده ایم که با نگاهی منصفانه و معیار های استانداردِ خود و بر اساس رای مشتری ها و کسانی که طعم این شیرینی ها را چشیده اند و به ان امتساز داده اند، بهترین شیرین های تهران را به شما معرفی کنیم، مطلبی که به صورت سریالی و در 7 بخش تهیه شده است و ترتیب چینش شیرینی فروشی ها، ربطی به امتیاز و خوب و بد بودن آن ندارد. پس مثل همیشه ما را در این شکم گردی همراهی کنید.

مطالب مرتبط:
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (1)
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)
شیرینی گاندی

تا نام شیرینی گاندی در محله ونک می آید، همه شکم باز ها یاد شیرینی دانمارکی های داغ و خوش مزه می افتند. تخصص گاندی هم همین است، یعنی خوشمزه ترین شیرینی دانمارکی که میتوان در تهران یافت، به طوری که اگر کمی تعلل کنید چیزی برای شما باقی نخواهد ماند! علاوه بر شیرینی دانمارکی های گاندی، دونات های شکری این قنادی هم فوق العاده است و مشتریان همیشگی از سرتاسر تهران دارد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



 پای سیب، کیک های میوه ای خوش طعم و لذیذ، چیزکیک های مرغوب و تنوع شیرینی های خشکِ فوق العاده خوش مزه با درصد شکرِ ملایم و دل نشین. علاوه بر همه این ها، عاشقان شکلات هم میتوانند در این قنادی با انواع و اقسام شکلات های ایرانی و خارجی خوشمزه خود را سورپرایز کنند. گاندی در نوع خود بینظیر است!


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



آدرس: میدان ونک، ابتدای خیابان گاندی، پلاک 110


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)




شیرینی سولدوش

به یکی از بهترین مراکز تهیه و ارائه شیرینی تر در تهران خوش آمدید. تبحر و تخصص شیرینی پز های سولدوش در انواع شیرینی ها تر و خامه ایِ خوشمزه و خوش خوراک است و در طول سالیان خود را به عنوان قطب شیرینی ترِ تهران اثبات کرده است. حتی تفییر مکان فروشگاهش هم تاثیری در میزان موفقیتش نداشت و سولدوش هر روز شلوغ تر از دیروز در حال راهی کردن مشتریان راضی خودش است. تنوع، کیفیت و تازگی شیرینی های سولدوش بر هیچ کسی پوشیده نیست و با یک بار حضور در این قنادی بزرگ به این موضوع پی خواهید برد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



 یکی دیگر از نکاتی که سولدوش به آن زبانزد است، زولبیا و بامیه های متفاوت و شیرین آن است که باعث میشود در ماه مبارک رمضان یک صف بلند بالا و عجیب در مقابل این قنادی بوجود بیاید. کی از خلاقیت های جالب سولدوش، شیرینی های لقمه ای این رستوران است که بسیار پرطرفدار شده اند و یک میان وعده خوشمزه و ارزان قیمت برای شیرینی دوست ها به حساب می آید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



آدرس: پاسداران، خیابان پایدارفرد، نرسیده به بوستان 8


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)




کافه شیرینی دانژه

کافه شیرینی دانژه در محله، با انواع کیک‌ها و شیرینی‌های خشک و تر، مکانی شیک برای صرف عصرونه است که می‌توانید یک بعد از ظهر خوب را با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، در کنار نان‌های عصرانه تازه و شیرینی‌های خوشمزه ی این کافه برای خود بسازید. دانژه در ابتدا یک شیرینی فروشی بود ولی به مرور و با اضافه کردن میز و صندلی، به یک "کافه شیرینی" شیک و لوکس تبدیل شد. شیرینی ها و خوردنی های دانژه از لحاظ هنر تزئین و زیبایی، همسطح با طعم خوب آنها و حتی بهتر از طعمشان هستند و یکی از بهترین گزینه ها برای ایسنتاگرامر ها بشمار می آید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



کاپ کیک های متنوع و خوشمزه ی دانژه در کنار ماکرون ها لذیذ آن از دیگر گزینه های خوب در این کافه هستند. کیک های تولد دانژه هم خیلی خوش طعم و لذیذ هستند و اگر نگران قیمت های نسبتاً بالای آن نیستید، میتوانید با یک کیک خوب، یک شبِ خوب برای عزیزان خود رقم بزنید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



آدرس: جردن، بین ارمغان و تندیس، پلاک ۱۳۹  


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)




قنادی وانیلا

وانیلا یکی دیگر از قنادی های مدرن تهران است که انواع کیک های حجمی با طرح های فانتزی و متنوع  و هر آنچه مورد نظر مشتری‌ است را به بهترین نحو و زیباترین شکل برای مناسبت‌ های مختلف تهیه می‌کند و تنوع زیادی هم درمدل‌های مختلف کاپ کیک‌ وشیرینی‌های تر و خشک دارد و آن ها را به صورت تک (دانه ای) می‌فروشد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



حتی این شیرینی فروشی یک قسمت از فروشگاه خود را به صورت  یک کافه‌ کوچک فراهم کرده که می‌توانید چند دقیقه‌ای را در این فروشگاه از نوشیدن چای و قهوه با این شیرینی های خوشمزه، لذت ببرید. وانیلا یکی از معروف ترین قنادی ها در تهیه کیک های عروسی چند طبقه است و به نوعی برند این نوع کیک ها شده است. وانیلا دو شعبه در اقدسیه و میرداماد تهران دارد که هر دو تحت یک مدیریت و با کیفیت خوبی در حال خدمت رسانی هستند.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



آدرس ها:

نیاوران، خیابان اقدسیه (موحد دانش)، خیابان فیروز بخش، پلاک ۷
بلوار میرداماد‌، جنب مترو، پاساژ رز میرداماد، طبقه همکف، واحد TG۲۳


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)




شیرینی کسری

کسری یک قنادی خوش سابقه و نسبتاً سنتی در محله تجریش است که با محصولات خاص و بی مثالش، خود را به یکی از قنادی های محبوب برای همه تهرانی ها تبدیل کرده است. سوالی که پیش می اید این است که به چه دلیل کسری خاص و منحصر به فرد شده است؟


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



 چون تنها قنادی متخصص در گوش فیل های معرکه در تهران است، چون بهترین پن کیک های تهران را با طعمی دلنشین و منطبق به ذائقه ایرانی تهیه میکند، پن کیک هایی که در جای دیگر وجود ندارد، چون سوفله هایی دارد که سایر قنادی ها هیچگاه همانندش را نداشته است و خیلی «چون» های دیگر که کسری را منحصر به فرد و محبوب کرده است. جدا از همه این ها فضای قدیمی و نوستالژیکِ این فروشگاه حس خوبی را به مشتری القا میکند و قیمت های مناسبش هم که تمام کننده همه خوبی های این رستوران است. مطمئن باشید از رفتن به کسری پشیمان نخواهید شد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)



آدرس: تجریش، خیابان شهید دربندی، چهارراه حسابی


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (3)











تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن