تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813445537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: تهرانگردی
بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)




شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم.





برترین ها: شیرین تر از این نیست! شیرین تر از این خوردنی های لذیذی که قرار است در این سری مطالب شکم گردی در تهران برایتان معرفی کنیم. شیرینی فروشی ها، قنادی ها و کافه هایی که به شیرینی های خوشمزه و لذیذ شهره اند و با طبخ و ارائه شیرینی ها و کیک های خوشمزه و با کیفیت توانسته اند نام خود را بر سر زبان شیرینی دوست ها بیاندازند و برای یک جعبه شیرینی هر شهروندی را از آن سر تهران به مغازه شان بکشاند.

آن چه که در تهران زیاد است، قنادی و شیرینی پزی است، ولی تعداد معدودی از این قنادی ها توانسته اند در این لیست جای بگیرند. آن هایی که در طول سال ها با ثبات کیفیت و طعمِ خوب تولیدی هایشان و همچنین خلاقیت های مختلف در شیرینی و کیک ها، خود را در دل مردم جای کنند و سلیقه سخت پسند ایرانی جماعت را به خود جلب کنند. انواع شیرینی های ایرانی، شیرینی های خارجی، کاپ کیک ها، کیک های تولد کلاسیک و مدرن، ماکارون ها، دونات ها و انواع نان های فوق العاده خوشمزه در این سری جدید از مطالبمان در انتظار شما هستند.

خلاصه اینکه در این مطلب شیرینی‌های ویژه بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران در کنار هم صف کشیده اند و از شما دلربایی می‌کنند. اگر مبتلا به چاقی مفرط، دیابت و یا آلرژی به خوردنی های شیرین هستید، بهتر است که در همین جای کار مطلب را ببندید و خودتان را به دردسر نیاندازید!

در تهران قنادی ها و شیرینی فروشی های زیادی در حال فعالیت هستند و فضای رقابتیِ خیلی خوبی در بین این مراکز وجود دارد و همین موضوع انتخاب بهترین ها را کار واقعاً سختی کرده است. ما سعی خود را کرده ایم که با نگاهی منصفانه و معیار های استانداردِ خود و بر اساس رای مشتری ها و کسانی که طعم این شیرینی ها را چشیده اند و به ان امتساز داده اند، بهترین شیرین های تهران را به شما معرفی کنیم، مطلبی که به صورت سریالی و در 7 بخش تهیه شده است و ترتیب چینش شیرینی فروشی ها، ربطی به امتیاز و خوب و بد بودن آن ندارد. پس مثل همیشه ما را در این شکم گردی همراهی کنید.

مطالب مرنبط:
بهترین شیرینی‌فروشی‌های تهران


شیرینی بی‌بی

در حدود سال 60-59 بود كه یك قنادی به نام «شیرینی سرا» در یكی از كوچه های فرعی یوسف آباد باز شد. این قنادی در طبقه اول یك ساختمان دو طبقه شمالی واقع شده بود و باید برای ورود به آن از یك حیاط می‌گذشتی. با توجه به اوضاع اقتصادی و كمبود مواد اولیه، ویترین‌های این قنادی آن چنان پر و پیمان نبودند و بنا به مقتضای روز شیرینی آماده می‌كردند؛ اما محصول كارشان بی‌نظیر بود و حتی در سال‌های فراوانی قبل و بعد از آن هم نظیر شیرینی‌های شیرینی سرا را بسیار كم دیده‌ایم. كیك‌های شكلاتی با آلبالو، كیك ناپلئونی، تارت توت فرنگی و شیرینی‌های خشك دورنگی كه حالا قنادی بی بی به آن میبالد، بعضی از محصولات شیرینی سرا بودند. اما بعدها قنادی بی‌بی تبدیل به مشهورترین قنادی یوسف‌آباد و یکی از مشهورترین قنادی‌های تهران شد. هرکجای تهران که باشید به شما سفارش می‌کنند کیک تولدتان را از بی‌بی تهیه کنید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



سطح قیمت های شیرینی بی بی خوب و مناسب است، اما گران‌ترین شیرینی قنادی بی‌بی باقلوای ویژه بی بی است شیرینی لذیذی که هر عشق شکمی را از هر جای تهران به یکی از شعبات بی بی میکشاند! در مورد بی‌بی نكته جالبی كه دهان به دهان می‌چرخد، حفظ كیفیت انواع شیرینی‌های‌تر و كیك‌هاست. در حالی كه بی‌بی در ابتدا فقط شیرینی‌های خشك مشهوری داشت.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



 مشهورترین جنسی كه در شیرینی بی‌بی‌پیدا می‌كنید، كیك شكلاتی این شیرینی‌فروشی است كه در تمام تهران معروف است و هر جا نام کیک شکلاتی بیاید همگی به یاد بی بی میافتند. بی بی علاوه بر شعبه یوسف آباد شعبه های دیگری در قیطریه، سعادت آباد و شهرک غرب افتتاح کرده است که به موفقی شعبه اصلی آن نبوده اند. البته این شبهه همیشه وجود داشته که شعباتِ غیر یوسف آباد ارتباطی به شعبه اصلی ندارند ولی هیچگاه قطعیتی در این مورد وجود نداشته است.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



آدرس: یوسف آباد، میدان کلانتری، خیابان مهرام، نبش سی ام


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)




قنادی نیشکر

یکی دیگر از قنادی های قدیمی و اسم و رسم دار شمال شهر که بیش از نیم قرن است که بهترین و خوشمزه ترین کیک ها و شیرینی ها را برای تهرانی آماده میکند و پس از گذشت سال ها هنوز هم یکی از بهترین ها است. نیشکر تحت تاثیر گذر زمان کاملاً به روز و آپدیت شده است و تمامی شیرینی ها و کیک های روز و باب میلِ هر نسلی را میتوان در آن پیدا کرد. چیز کیک های نیشکر در تمام تهران معروف است و طعم منحصر به فردی دارد که می تواند برای علاقه مندان به این نوع کیک گزینه خوبی باشد.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



 استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مشتری مداری دو رمز موفقیت نیشکر در تمامی 5 شعبه اش در سرتاسر تهران است. نکته مهمی که درباره نیشکر قابل ذکر است، قیمت های نسبتاً بالای این شیرینی فروشی هاست که از دیر باز بخاطر موقعیت مکانی مغازه اش به همین منوال بوده است و مشتریانش هم با آن کنار آمده اند. تارت های میئه ای نیشکر هم خیلی خوشمزه هستند و ارزش امتحان کردن را دارند.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



آدرس ها:

فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، روبروی بانک پاسارگاد، شماره۶۶
زعفرانیه، خیابان فلاحی، تقاطع خیابان آصف
جردن، نرسیده به نیایش، بین خیابان های تندیس و تور


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)




شیرینی لادن

اگر شیرینی باز باشید قطعاً نام شیرینی لادن را شنیده اید. میتوان ادعا کرد که لادن قدیمی ترین، خوش سابقه ترین و خاطره انگیز ترین شیرینی سرای تهران است. شیرینی لادن با بیش از نیم قرن تجربه اولین و تنها شعبه خود را در ولنجک، بلوار دانشجو افتتاح کرد. شیرینی لادن  با عرضه انواع شیرینی تر و خشک منحصر به فرد، کیک های تزیینی، انواع دسر ها، آجیل و خشکبار اختصاصی، بستنی سنتی و میوه ای و انواع نوشیدنی ها در محیطی بسیار زیبا و آرام و با مزیت فضای پارک خودرو فراوان و امکان ثبت سفارش اینترنتی و تحویل در محل با سرویس دهی عالی، به یک مجموعه خیلی خوب و قابل اعتماد برای مشتریان تهرانی تبدیل شده است و روز به روز در حال بهتر شدن و موفق تر شدن است.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



شیرینی های این مجموعه از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در کارگاه های کاملا بهداشتی و در طعم ،مزه و اشکال متنوع تولید می شوند و کاملاً به روز هستند. باقلوا های لادن یکی از هیجان انگیز ترین گزینه های پیش روی شما در این قنادی است. حتما آن را امتحان کنید. لادن هم همانند هر کسب و کار موفق دیگری شعبه های خود را افزایش داد و امروز با چند شعبه موفق آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



آدرس ها:

ولنجک، بلوار دانشجو، پلاک 10
تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، پلاک ۳۱۲۵
سعادت آباد، سرو غربی، نبش بلوار شهرداری


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)




نان سحر

نان سحر متفاوت ترین مورد این لیست ماست، چون اصلاً شیرینی فروشی نیست، بلکه یک فروشگاه حرفه ای نان صنعتی و فانتزی در سرتاسر ایران است. ولی چون اکثر نان های سحر شیرین و تزئینی هستند، صلاحیتش برای حضور در این لیست احراز شد! انواع و اقسام نان های خوشمزه در این فروشگاه بزرگ در انتظار شما هستند. انواع دونات ها، پیراشکی ها، ساندویچ ها، نان های تست، شیرمال ها و هر نان فانتزی و صنعتی دیگری که شاید تا بحال طعم ان را نچشیده باشید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



 نان سحر یک شرکت صنعتی پیشگام و بزرگ است و یکی از موفق ترین شرکت های حوزه صنایع غذایی چند سال اخیر در کشور بوده است و در سرتاسر کشور شعبه های متنوعی دارد. در تهران هم شعبه های زیادی به نام نان سحر در حال فعالیت هستند که اصلی ترین آن ها در خیابان شریعتی است و دو شعبه مطهری و شهرک غرب آن هم نبستاً معروف و موفق هستند. پس اگر در سر در فروشگاهی اسم نان سحر را دیدید، پس از مطمئن شدن از اصل بودن آن، با خیال راحت وارد ان شوید و با انواع نان های هیجان انگیز وخوشمزه خود را سورپرایز کنید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



آدرس ها:

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، پلاک ۱۷۱۱، ساختمان سحر
شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی، پلاک ۴۰
مطهری، تخت طاووس، بعد از هتل بزرگ تهران، جنب بانک پارسیان، پلاک ۸۹


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)




قنادی شیرین

یک قنادی اصیل با شیرینی های کلاسیک فوق العاده. مطمئناً پدر و مادر ها شیرینی های شیرین را بیشتر از شما خواهند پسندید، چون آن ها طعم یک شیرینی اصیل را خیلی بهتر از جوان تر ها درک میکنند و برای آن ارزش قائلند. هر نوع شیرینی ای که در سال های دور تجربه کرده اید و امروزه دلتان برای آن ها لک زده است، در یخچال قنادی شیرین یافت میشود. شیرینی های مربوط به روزگاری که شیرینی خشک ایرانی حرف اول را در میان شیرینی جات قنادی ها میزد و خامه و شیرینی های تر هنوز فرصتی برای جولان پیدا نکرده بودند.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



 شیرینی های شیرین بهترین گزینه برای پذیرایی های خودمانی و دورهمی های صمیمی است. کیک های کوچک و خوش خوراکِ شیرین هم خیلی معروف هستند، کیک هایی که مواد تشکیل دهنده اش میوه و شیرینی های خشک است و در آن خبری از خامه نیست. خلاصه اگر میخواهید بزرگتر های خانه را با یک شیرینی نوستالژیک غافلگیر کنید، شیرین را فراموش نکنید.


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)



آدرس: خیابان فرشته، خیابان آقابزرگی، شماره ۲۱


بهترین شیرینی‌ فروشی‌ های تهران (2)









تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن