تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814697688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باران کوثری: به دولت یازدهم نمره ۱۲، ۱۳ می دهم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
باران کوثری: به دولت یازدهم نمره ۱۲، ۱۳ می دهم
باران کوثری: به دولت یازدهم نمره ۱۲، ۱۳ می دهم باران کوثری درباره دولت یازدهم گفته است: نمره قبولی به دولت روحانی می‌دهم ولی فقط قبولی! ١٢، ١٣ می‌دهم. به نظرم هنوز کار داریم. نباید یادمان برود.


به گزارش  فرهنگ نیوز،باران کوثری درباره انتخابات پیش رو گفته است: برای انتخابات مجلس صد در صد رای می دهم! به نظرم مجلس خیلی مهم است. این رای خیلی مهم است. سال ٩٢ هم من شب آخر تصمیم گرفتم رای بدهم. یک سرخوردگی داشتم که نمی‌خواستم رای بدهم اما نظرم عوض شد.
 
نمی‌توان منکر اتفاقات مثبت دو سال اخیر شد ولی ما هنوز مطالباتی داریم 
 
وی درباره اوضاع دولت اعتدال بیان داشته است: نمی‌توان منکر اتفاقات مثبت دو سال اخیر شد ولی ما هنوز مطالباتی داریم. هنوز مانده است. من قدردان دولت فعلی هستم برای آنکه می‌دانم دارند تلاش‌شان را می‌کنند تا خرابه‌ای را که به لحاظ فرهنگی و اقتصادی تحویل گرفته بودند، به جایی برسانند.
این بازیگر افزوده است: به نظرم آن‌طور که دولت قبل کمر به نابودی بخش خصوصی بسته بود، حالاحالاها طول می‌کشد تا بتواند بلند شود.
 
نسبت به این دو سال هم من بدبین نیستم
 
بازیگر “من مادر هستم” و “عصبانی نیستم” خاطرنشان ساخته است: نسبت به این دو سال هم من بدبین نیستم. درست است که خیلی از مطالبات من مثل خیلی‌ از جوان‌ها مانده است، چیزهایی که الان مستقیم از آقای روحانی خواسته می‌شود، مثلا در دانشگاه‌ها. چه چیزهایی که ما غیرمستقیم در رای دادن‌مان به ایشان، خواستیم.
 
به دولت یازدهم نمره 12-13 می دهم
 
کوثری که سال قبل سیمرغ بهترین بازیگری جشنواره فجر را برای “کوچه بی نام” از آن خود کرد و امسال هم با دو فیلم “لانتوری” و “کوچه بی‌نام” به جشنواره می‌آید، ادامه داده است: طبیعی است چاه ویلی که در اقتصاد و بعد هم در فرهنگ ما در آن هشت سال کنده شد حالا حالا مانده تا پر شود! طبیعی است که هنوز «عصبانی نیستم» اکران نشده، طبیعی است که هنوز کسانی و جاهایی که هیچ ارتباطی با حوزه فرهنگ و هنر ندارند اجازه دخالت و تصمیم‌گیری مستقیم در این مورد را دارند. به هر حال به نظرم اینها تاثیراتی است که از آن هشت سال مانده و زمان می‌برد تا حل شود. اما من ناامید نیستم. نمی‌توانم بگویم کاملا راضی هستم. نمی‌توانم بگویم رضایت کامل دارم.
 
 باران کوثری درباره دولت یازدهم گفته است: نمره قبولی به دولت روحانی  می‌دهم ولی فقط قبولی! ١٢، ١٣ می‌دهم. به نظرم هنوز کار داریم. نباید یادمان برود.وی افزوده است: چیزی که من ازش می‌ترسم همین است. اینکه با گرفتن یک سری از خواسته‌های‌مان بقیه مطالبات‌مان را از یاد ببریم.


منبع: روزنامه اعتماد


94/11/7 - 15:28 - 2016-1-27 15:28:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن