تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آبفای روستایی آبیک خبر داد فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن و چاه آب 4 روستای آبیک


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آبفای روستایی آبیک خبر داد
فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن و چاه آب 4 روستای آبیک
مدیر آب و فاضلاب روستایی آبیک از فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن و چاه آب 4 روستای این شهرستان با یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار خبر داد.

خبرگزاری فارس: فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن و چاه آب 4 روستای آبیک



حسین رجب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری اصلاح شبکه داخلی، توزیع و انشعابات روستای میان‌کوه به طول 3.5 کیلومتر با حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد. وی افزود: کف‌شکنی و مهندسی مجدد روستای مورآباد و رفع مشکل آب روستاهای مورآباد 250 میلیون ریال، قره‌قباد 400 میلیون ریال و باقرآباد کرد 400 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر سال جاری صورت می‌گیرد. مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: فنس‌کشی و محوطه‌سازی مخزن روستای زرجه‌بستان با 500 میلیون ریال برای تسهیل در عبور و مرور و کارگران، فنس‌کشی و محوطه‌سازی چاه آب خاکشان با  400 میلیون ریال، فنس‌کشی و محوطه چاه جدید آب انجیلاق با 500 میلیون ریال، فنس‌کشی و محوطه چاه آب زرگر با 400 میلیون ریال نیز در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. رجب‌پور تصریح کرد: روستاهای یانس‌آباد، کهوانک و فالیزان با اتصال به مجتمع آب‌رسانی روستای یانس‌آباد آب‌دار شده‌اند. وی اضافه کرد: آب‌دار شدن روستای اصغرآباد از مجتمع آب‌رسانی روستای یانس‌آباد به دلیل اینکه بعداً به پروژه این مجتمع الحاق شد، پس از تخصیص اعتبارات صورت می‌گیرد.

94/11/07 - 14:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن