تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حیدرآبادی‌پور مدیرعامل بانک سرمایه شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حیدرآبادی‌پور مدیرعامل بانک سرمایه شد
طی مراسمی با حضور مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک سرمایه، علیرضا حیدرآبادی‌پور به عنوان مدیرعامل جدید بانک سرمایه معرفی شد.
آفتاب : مراسم معارفه مدیرعامل جدید بانک سرمایه در محل ساختمان ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، شهاب‌الدین غندالی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با تشکر از همراهی و مساعدت بانک مرکزی در تسریع روند تایید نهایی مدیرعامل جدید بانک سرمایه و تقدیر از زحمات پرویز احمدی در دوران سرپرستی بانک، اظهارکرد: خوشوقتم که مدیرعامل جدید بانک سرمایه دارای سابقه‌ای پربار در نظام بانکی و آشنا با بازار سرمایه است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم استفاده بانک سرمایه از پتانسیل موجود در جامعه تعلیم و تربیت برای دستیابی به جایگاه درخور و واقعی خود گفت: مذاکراتی صورت پذیرفته تا بانک سرمایه به عنوان بانک عامل دولت فعالیت کند و امیدوارم این مهم به زودی محقق شود.

حیدرآبادی‌پور، مدیرعامل بانک سرمایه هم فضای اقتصادی حاصل از اجرای برجام را فرصت و در عین حال تهدید دانست و در توضیح آن اظهار داشت: اجرای برجام فضای رقابتی سنگینی در عرصه بانکی و پولی کشور ایجاد خواهد کرد و بانک سرمایه تنها با استفاده از قوه ابتکار و تلاش خستگی ناپذیر کارکنانش خواهد توانست این فضای رقابتی را به یک فرصت تبدیل کند.

وی با تأکید بر اهمیت مقوله نظم و انضباط و اثرگذاری حتمی آن در پیشبرد بهتر امور افزود: نظم در بنگاه‌های اقتصادی حرف اول را می‌زند و بدون آن هیچ‌گونه موفقیتی در کار نخواهد بود و به یاری خدا در پرتو نظم سازمانی و عملکرد نظام‌مند، در چهل روز کاری پایانی سال امیدواریم بتوانیم عملکرد موفقی در زمینه جذب منابع، وصول مطالبات و سوددهی به سهامداران بانک داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حیدرآبادی‌پور سابقه عضویت در هیات مدیره بانک‌های سپه و گردشگری و همچنین مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا را در کارنامه خود دارد.









تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن