تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد اخذ بیش از 4 هزار سند مالکیت موقوفات در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد
اخذ بیش از 4 هزار سند مالکیت موقوفات در فارس
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: با تلاش‌های انجام‌شده در حوزه ثبتی و حقوقی طی پنج سال گذشته 4 هزار و 116 سند مالکیت موقوفات در این استان اخذ شده است.

خبرگزاری فارس: اخذ بیش از 4 هزار سند مالکیت موقوفات در فارس



به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی بعدازظهر امروز در حاشیه همایش سراسری صیانت از وقف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری 900 سند مالکیت موقوفات اخذ شده که با احتساب این تعداد فارس مقام برتر کشوری را به خود اختصاص داده است. وی خاطرنشان کرد: در همایش صیانت از وقف چهار نفر از حقوقدانان و معاونان حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور با هدف بررسی برنامه پنجم توسعه و تدوین برنامه ششم به مدت دو روز در شیراز مشغول فعالیت شده‌اند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: برای حفظ و صیانت از موقوفات کارگروه‌های متعددی تشکیل شده است و در این راستا از مهم‌ترین اهداف این اداره کل حفظ و حراست از موقوفات و اجرای نیات واقفان است. موسوی بیان داشت: با تفاهم‌نامه‌ای که با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس امضا شد بیش از 50 هزار هکتار از زمین‌های وقفی این استان تعیین تکلیف شده است. وی با اشاره به اینکه هیچ اداره موقوفه‌خواری را در این استان نداریم اما اختلافاتی نیز وجود دارد، گفت: در شهرداری شیراز موقوفه‌خواری مشاهده نشده است اما اختلاف وجود دارد که با تعامل و همکاری می‌توان مسائل حقوقی پیش‌آمده را برطرف کرد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: ظرفیت‌های مردمی برای اداره و احیای موقوفات ضروری است و مشارکت خیران در راه‌اندازی بزرگ‌ترین بیمارستان سرطان جنوب کشور نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

94/11/06 - 15:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن