تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821211568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای پخش تیتراژ «معمای شاه» هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام سیما در گفت و گو با پانا: برای پخش تیتراژ «معمای شاه» هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است قائم مقام سیما در حاشیه مراسم افتتاحیه رسمی شبکه تهران درباره پخش تیتراژ سریال «معمای شاه» با صدای سالار عقیلی به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: هنوز تصمیم قطعی درباره پخش این تیتراژ گرفته نشده است. من هم درباره این موضوع تصمیم گیرنده نیستم. اما بعید می دانم که برای پخشش مشکلی وجود داشته باشد. عقیلی صرفا یک حضور در شبکه بیگانه داشته است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۶ بهمن ساعت 08:04

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، رضا پورحسین قائم مقام سیما در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی پانا درباره رویکرد شبکه تازه تاسیس تهران گفت: موضوعات و مفاهیم این شبکه به استان تهران مربوط می شود. اما یک یا دو برنامه از شبکه تهران قدیم که اکنون به شبکه اقتصاد تغییر رویکرد یافته است به این شبکه منتقل خواهد شد. ضمن این که شبکه تهران در بستر اچ دی پخش می شود و این کیفیت هنر و خلاقیت بیشتری را در برنامه سازی به خودی خود می طلبد.  وی افزود: از طرفی باید شرایط امروز تهران را هم در نظر گرفت. این شهر علاوه بر مرکزیت استان تهران پایتخت کشورمان نیز هست و به عنوان ایران کوچک از آن می توان یاد کرد.
 
قائم مقام سیما درباره برنامه های انتخاباتی شبکه های مختلف سیما و در پاسخ به این که آیا تریبون تبلیغاتی در اختیار نامزدها قرار می گیرد یا نه بیان کرد: دادن تریبون به نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری طبق قانون انتخابات انجام می شود. به نامزدهای خبرگان رهبری در سیمای استان ها وقت کوتاهی داده می شود اما نمایندگان مجلس سهمی از آنتن برای تبلیغات ندارند. این طبق قانون است. زیرا تعداد نمایندگان مجلس زیاد است و امکان تبلیغ آن ها موجود نیست. 
 
پورحسین همچنین ادامه داد: وظیفه رسانی بسترسازی برای حضور و مشارکت پر شور مردم در انتخابات است. برنامه های انتخاباتی برنامه های هنرمندانه تر و زبده تری هستند. در حال حاضر این برنامه ها از شبکه خبر و شبکه یک سیما شروع شده اند. کارها متفاوت تر و با تکنیک و مهارت های جدید و نو ساخته شده است. هرچه به بازه زمانی انتخابات نزدیک تر شویم تعداد و هیجان برنامه های مناسبتی انتخابات بیشتر هم خواهد شد. 
مدیر سابق شبکه مستند سیما درباره کم و کیفی بودجه سازمان صداوسیما در بودجه سال 95 دولت گفت: ما سال هاست با مشکل اقتصادی تنگنای مالی در کل کشور رو به رو هستیم که صداوسیما نیز از آن متاثر است. قاعدتا بودجه دستگاه ها از جمله صداوسیما به میزان افزایش هر ساله شان افزایش می یابد. اما گذشته از تحریم ها و مشکلات مالی باید در نظر گرفت که رسانه ملی جایی است که مهم ترین مسائل فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و اجتماعی در آن مطرح می شود.هنر و رسانه کار پرخرجی است. در بودجه ریزی کشور حق فرهنگ و هنر ادا نمی شود. میزان بودجه فرهنگی در بودجه ریزی وضعیت مطلوبی ندارد. امیدواریم از این به بعد توجه به فرهنگ و هر ویژه تر باشد و وقتی این به یک دغدغه تبدیل شود بودجه ریزی نیز متناسب با آن انجام خواهد شد که هنوز محقق نشده است. 
 
وی افزود: هر ساله صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد و وزارت آموزش و پرورش با کمبود بودجه رو به رو هستند. اما فکر می کنم اکنون زمانی است که به دستگاه های فرهنگ و هنر به ویژه رسانه ملی توجه جدی تری صورت بگیرد. 
 
پورحسین در پاسخ به این که آیا برای پخش تیتراژ سریال «معمای شاه » با صدای سالار عقیلی تصمیم گیری شده است یا نه، بیان کرد: هنوز تصمیم قطعی درباره پخش این تیتراژ گرفته نشده است. من هم درباره این موضوع تصمیم گیرنده نیستم. اما بعید می دانم که برای پخشش مشکلی وجود داشته باشد. عقیلی صرفا یک حضور در شبکه بیگانه داشته است.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن