تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820482213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي مهر /ممنوعيت تغيير رشته در دوره دستياري / وجود تنها يك شرط براي تغيير رشته


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اختصاصي مهر /ممنوعيت تغيير رشته در دوره دستياري / وجود تنها يك شرط براي تغيير رشته
دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي گفت: تغيير رشته براي كليه پذيرفته شدگان دوره دستياري ممنوع است و تنها در صورت داشتن نقص عضو موثر حرفه اي بر اساس شرايط آئين نامه امكان تغيير رشته براي فرد پذيرفته شده وجود خواهد داشت.

دكتر محمدعلي محققي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در صورتيكه فردي پس از قبولي در يك رشته داراي نقص عضو موثر حرفه اي باشد و امكان تحصيل در آن رشته را نداشته باشد بر اساس شرايط آئين نامه و در صورت كسب حد نصاب لازم، مي تواند به تغيير رشته اقدام كند.

وي تأكيد كرد: البته رشته بعدي فرد نيز بر عهده و با تشخيص دانشگاه مربوطه خواهد بود. دليل اين امر اين است كه فرد در مرحله اول خود به انتخاب رشته اقدام كرده و از شرايط خود نيز آگاهي داشته است.

دبير شوراي آموزش پزشكي و تخصصي در خصوص اعلام نفرات ذخيره اين دوره از پذيرش دستيار تخصصي پزشكي خاطرنشان كرد: پس از پايان مهلت ثبت نام و مشخص شدن تعداد افرادي كه ثبت نام نكرده اند و انصراف داده اند، دانشگاههاي علوم پزشكي ميزان ظرفيت خالي خود را به دبيرخانه اعلام خواهند كرد.

وي اضافه كرد: اعلاميه رسمي دانشگاه مبناي عمل خواهد بود و بر اين اساس مجدداً تعداد سه برابر ظرفيت پذيرش به دانشگاههاي مربوطه اعلام مي شود تا نفرات جايگزين معرفي شوند.

محققي گفت: كليه افرادي كه در آزمون پذيرفته نشده اند، در صورتي كه تمايل نداشته باشند، كه در مرحله جايگزين شركت كنند هم بايد مراتب انصراف از شركت در پذيرش جايگزين را به صورت كتبي به يكي از دانشگاههاي علوم پزشكي ارائه دهند زيرا در غير اينصورت در صورت قبولي و عدم ثبت نام مشمول يكسال محروميت از آزمون خواهند بود.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن