تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816712835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقاتی مانند ˝نور ابن هیثم˝ باعث کشف استعدادهای جدید می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یدالله صمدی: مسابقاتی مانند ˝نور ابن هیثم˝ باعث کشف استعدادهای جدید می‌شود یدالله صمدی کارگردان سینما در رابطه با مسابقه فیلمسازی نور ابن هیثم گفت: باید علاوه بر برگزاری اینگونه مسابقات استعدادها را کشف و حمایت کرد، چرا که این‌ها نسل آینده فرهنگ و سینمای ما هستند وباید از ابتدا با حمایت پرورش یابند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۵ بهمن ساعت 12:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،‌ یدالله صمدی کارگردان سینما درباره تاثیر برگزاری مسابقاتی همچون مسابقه فیلمسازی "نور ابن هیثم" بر روی سینما و بالعکس افزود:برگزاری مسابقات و جشنواره ها بسیار خوب و تاثیرگذار است و باید به آن خوشبین باشیم، چرا که باعث کشف استعدادهای جدید در عرصه فیلمسازی می‌شود. این‌که دانش آموزی اقدام به ساخت فیلم کند، به تنهایی کافی نیست و نباید به این خلاصه شود. کشف این استعداد‌ها بسیار اهمیت دارد واین که توسط چه کسانی این امر صورت پذیرد نیز مهم‌تر است. وی ادامه داد: فارغ از پارتی بازی باید کارگروهی تشکیل و اقدام به کشف استعدادها در زمینه فیلمسازی شود و از سوی دیگر باید این کارگروه پیگیر روند رشد استعدادهای کشف شده نیز  باشد.
 
کارگردان فیلم سینمایی "پدر آن دیگری" افزود: باید مدیران تسهیلاتی دراختیارنوجوانان قرار دهند تا علاوه بر اینکه  آموزش می‌بینند، کار کنند. این تسهیلات از قصه تا ابزار را می‌تواند در بر بگیرد.
 
صمدی همچنین در ادامه این سخنان بیان کرد: صرفا دادن لوح تقدیر و جایزه نقدی برای این استعدادها و فیلمسازان آینده کافی نیست، بازهم تاكید می‌کنم باید پیگیرسرنوشت آنها بود، چرا که این‌ها نسل آینده فرهنگ و سینمای ما هستند.
 
وی گفت: بزرگ‌ترین مشکل این است که اغلب خانواده‌ها نمی‌توانند بودجه لازم را در اختیار فرزندانشان قرار دهند و این نوجوانان برای اینکه بتوانند این راه را ادامه دهند، باید از طریق دولت حمایت شوند، هرچند که امروز با کمترین امکانات وحتی با داشتن یک تلفن همراه نیز می‌توان فیلم ساخت.
 
صمدی همچنین با اشاره به این که زبان سینما زبانی است که می‌توان از آن برای معرفی مشاهیر کشور استفاده کرد بیان کرد:ایران فهرست بسیار غنی از دانشمندان، علما، شعرا، ادبا و هنرمندان درعرصه‌های مختلف داردكه سینما و تلویزیون نیز برای معرفی بسیار موثر هستند و می‌توانند نقش بسیار تاثیرگذاری برای نسل جوان داشته باشند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در هر جشنواره و مسابقه تدابیرلازم به کار برود و برگزاری آن صرفا یک شعار نباشد و با هدف شکل بگیرد، قطعا برگزاری هر جشنواره و مسابقه می‌تواند در جهت ترویج علم و دانش موثر و مفید باشد.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن