تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802904569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی ایرانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی ایرانی پنجمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از 12 تا 16بهمن ماه با حضور ده ها شرکت تولیدکننده و خدماتی بازی و اسباب بازی ایرانی، در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود و در آن صد ها نوع اسباب بازی طراحی و تولید شده ایرانی و همچنین بازی های بومی مناطق مختلف کشور عرضه و به نمایش مخاطبان بویژه کودکان و خانواده ها گذاشته می شود.
۱۳۹۴ يکشنبه ۴ بهمن ساعت 13:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا در این نمایشگاه انواع اسباب بازی های فکری،هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت،اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات ها ،چرتکه ها، انواع پازل ها، انواع بازی های مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیر بازی، بازی های آموزشی،انواع اسباب بازی پلاسکویی ،انواع اسباببازیهای پسرانه انواع ماشین و کامیون ، سه چرخه، رالی اسپرت و انواع عروسک ها ، ماشین و کامیون، سه چرخهو ده ها مورد دیگر ارائه و در معرض دید علاقمندان بویژه کودکان و والدین قرار خواهد گرفت.
در این نمایشگاه صرفا اسباب بازیو تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفائی کودکان مفید است،عرضه می شود.
یکی از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و آغاز جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، آشنایی کودکان و نوجوانان با فعالیت آن روزهای کودکان و نوجوانان و همچنین بیان خاطرات روزهای انقلاب و بازی های آن دوران است.
معرفی اسباب بازی‌های مؤثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید‌کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیتهای حوزه اسباب بازی،ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی،برخی دیگر از مهمترین اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی بازی و اسباب بازی است
همچنین برنامه بازدید گروهی دانش آموزان از نمایشگاه نیز طراحی شده و به همه این دانش آموزانی که به این روش از نمایشگاه بازدید کنند، کارت اعتباری خرید با تخیفیف 15 درصدی اهداء می شود.
قرار است در حاشیه پنجمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی؛ برنامه های متنوعی نیز برای کودکان و والدین آنها به اجرا گذاشته شود.
مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، تولید کنندگان اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان بازی های کمک آموزشی، دست اندرکاران توزیع اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان تجهیزات و مواد اولیه تولید و ساخت اسباب بازی و سرگرمی و ارائه کنندگان خدمات بازرگانی هستند.
گفتنی است مقوله اسباب بازی و سرگرمی که از دیرباز یکی از جذاب ترین دغدغه¬های جامعه بشری بوده ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تغییرات فرهنگی و نوع زندگی، تبدیل به ابزاری قدرتمند و جذاب برای نیل به اهداف مشخص برخی شرکت ها و کمپانی ها شده است و این شرکت¬ ها نسبت به طراحی و تولید انواع اسباب بازی متناسب با فرهنگ و برنامه بازارمخاطب اقدام میکنند.لذا انتخاب درست و بهینه اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان،مطلبی بسیار مهمی استکه باید به خوبی مورد توجه قرار گیرد و در این بین انتخاب اسباب بازی ایرانی که متناسب با فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی طراحی و تولید شده نقش مهمی در رشد فرزندان این سرزمین خواهد داشت.
پنجمین نمایشگاه ملی بازی و اسباب بازی از 12 تا 16بهمن ماه هر روز از ساعت 9 صبح تا 20 (هشت شب) در سالن نمایشگاههای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،واقع در خیابان حجاب آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن