تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس آموزش مسایل جنسی به پناهجویان سوری در نروژ +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوریت: هیچ یک از شرکت کنندگان در کلاس نگفتند دختر مورد اشاره اقدامی تحریک آمیز دارد و یا به لحاظ جنسی جذاب است.
در نروژ کلاس آموزش مسایل جنسی و فرهنگ مسایل جنسی در کشورهای اسکاندیناوی برای پناهجویان مرد سوری برپا شده است.
به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز کلاس آموزش "فرهنگ ارتباط جنسی در کشورهای اروپایی" برای پناهجویان خاورمیانه ای در نروژ از سال 2009 برگزار می شود، اما با ورود موج جدید پناهجویان خاورمیانه ای و سوری به این کشور ، این کلاس ها برای پناهجویان سوری در حال برگزاری است.
نروژ از سال 2009 و هنگامی که در شهر" استوانجر" (سومین شهر بزرگ نروژ) خشونت های زنجیره ای جنسی علیه زنان اعمال شد، چنین برنامه ای را در دستور کار قرار داد. 17 مظنون از 20 مظنون دستگیر شده خشونت های جنسی علیه زنان در سومین شهر بزرگ نروژ از اتباع و پناهجویان خارجی بودند.
در این کلاس 21 نفره که در شهر نائربو نروژ و با حضور پناهجویان مرد سوری برگزار شده است، تلاش می شود فرهنگ ارتباطات جنسی در کشورهای اروپایی به ویژه اسکاندیناوی برای پناهجویان تشریح شود تا از امکان تکرار خشونت های مشابه آلمان در آینده جلوگیری شود.
یک معلم 52 ساله از شهر حلب سوریه که در این کلاس حضور یافته است، به رویترز گفت چیز جدیدی در این کلاس ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری تحلیلی جمهوریت ]

جمعه ، ۲بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوریت]
[مشاهده در: www.jomhouriat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن