تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای برجام زمینه‌ساز گسترش روابط تهران- باکو می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس‌جمهور در تماس تلفنی با رییس‌جمهور آذربایجان؛ اجرای برجام زمینه‌ساز گسترش روابط تهران- باکو می‌شود رییس جمهور گفت: برداشته شدن تحریم‌ها فضای مناسبی را برای رشد و شکوفایی روابط تهران باکو فراهم می‌کند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ بهمن ساعت 18:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در این تماس تلفنی که توسط «الهام علی اف» انجام شد، با قدردانی از تبریک همتای آذربایجانی خود به‌مناسبت اجرای رسمی برجام گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر گسترش و تعمیق رابطه با همسایگان به‌ویژه آذربایجان تاکید دارد. رییس جمهور با بیان اینکه ایران همواره کنار مردم آذربایجان خواهد بود، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، امنیت و پیشرفت جمهوری آذربایجان را امنیت و پیشرفت خود می‌داند. روحانی با بیان اینکه روابط دو کشور باید تبدیل به الگو در منطقه شود، اظهار کرد: هیچگونه مانع و محدودیتی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی بین دو کشور وجود ندارد. رییس جمهور گفت: فرصت‌های بسیار مناسبی برای گسترش و تقویت روابط در زمینه‌های انرژی، سرمایه‌گذاری، حمل‌و‌نقل، تجارت و گردشگری بین دو کشور وجود دارد. روحانی ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های مضاعف دو کشور، راه‌آهن بین ایران و آذربایجان هر چه زودتر متصل شود. همچنین رؤسای جمهوری ایران و آذربایجان بر ضرورت احداث پل ریلی آستارا - آستارا تاکید کردند. رییس جمهور آذربایجان در این تماس تلفنی با تبریک به مناسبت اجرای برجام، این دستاورد را افتخاری بزرگ برای دولت و مردم ایران توصیف کرد و گفت: مطمئناً تمام دوستان ایران در منطقه و جهان همانند دولت و مردم آذربایجان از اجرای برجام خرسند هستند. وی با اشاره به اشتراکات فراوان تاریخی، تمدنی و مذهبی بین ایران و آذربایجان اظهار کرد: آذربایجان خواستار توسعه و تعمیق روابط همه‌جانبه با جمهوری اسلامی ایران است. رییس جمهور آذربایجان ابراز امیدواری کرد سفر آتی وی به کشورمان زمینه‌ساز ارتقاء روابط دوجانبه و همکاری بیشتر در مسایل منطقه‌ای شود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن