تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814967595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوارز به احترام مسی پنالتی نمی زند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سوارز به احترام مسی پنالتی نمی زند




در بارسلونا این لئو مسی است که همیشه پشت ضربه پنالتی قرار می گیرد و اگر به هر دلیلی این اتفاق نیفتد نیمار پنالتی را خواهد زد.





 ورزش سه: این در حالی است که لوئیس سوارز زمانی که در آژاکس و لیورپول بازی می کرد، خود پشت ضربات پنالتی و حتی ضربات آزاد قرار می گرفت. ستاره اروگوئه ای در این فصل یک پنالتی زده که به گل هم تبدیل شده است. او فعلا با 18 گل زده بهترین گلزن لالیگاست. سوارز در مصاحبه با نشریه مکزیکی "Reforma"، در مورد علت اینکه در بارسلونا این وظیفه به او محول نمی شود گفت:" حقیقت این است که در بارسا هرکس نقش مخصوص به خود را دارد. لئو همیشه پنالتی زن اول است و پس از او نیمار قرار دارد. نفر سوم در این زمینه من هستم. من به احترام مسی و نیمار و شرح وظایفی که در تیم وجود دارد پنالتی و ضربه آزاد نمی زنم." بسیاری معتقدند که در بارسلونا با وجود هافبک های خلاق و باکیفیتی که حضور دارند، گلزنی کار آسانی است اما سوارز چنین عقیده ای ندارد:" بله، خیلی ها فکر می کنند گل زدن در بارسا ساده است اما هرگز چنین نیست. در بسیاری از بازی ها من نتوانسته ام فرصت های مسلم گلزنی را به گل تبدیل کنم." 





تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن