تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804783147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بازیگران نقش «لورل و هاردی»


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
معرفی بازیگران نقش «لورل و هاردی»




«استیو کوگان» و «جان سی رایلی» به عنوان بازیگران اصلی فیلم جدید زندگی‌نامه کمدین‌های معروف «استن لورل» و «اولیور هاردی» انتخاب شدند.





خبرگزاری ایسنا: «استیو کوگان» و «جان سی رایلی» به عنوان بازیگران اصلی فیلم جدید زندگی‌نامه کمدین‌های معروف «استن لورل» و «اولیور هاردی» انتخاب شدند.

فیلم زندگینامه «استن لورل» و «اولیور هاردی» از مطرح‌ترین کمدین‌های تاریخ سینما با عنوان «استن و اولی» در حالی در مرحله ساخت قرار می‌گیرد که به فراز و نشیب زندگی این دو کمدین محبوب و رابطه پیچیده میان آنها خواهد پرداخت.

«استیو کوگان» و «جان سی. رایلی»، بازیگران اصلی این فیلم زندگی‌نامه خواهند بود که نگارش فیلمنامه آن برعهده «جف پوپ» است و داستان فیلم به ماجرای برگزاری تور سال 1953 این دو کمدین در میان کاهش محبوبیت آنها تمرکز دارد که ابتدا شروع نا امیدکننده‌ای داشت، اما به تدریج به یک موفقیت بدل شد و موجب میثاق مجدد آنها با طرفداران‌شان شد و تاثیرات مهم در زندگی آنها پدید آورد.


معرفی بازیگران نقش «لورل و هاردی»



«جان بیرد» که کارگردانی فیلم «استن و اولی» را برعهده خواهد داشت گفت، این فیلم داستان زیبای این دو کمدین است که متوجه شدند بدون یکدیگر نمی‌توانند زندگی کنند و همچنین به شخصیت آنها در زندگی واقعی می‌پردازد که کاملا متفاوت با آن چیزی است که مردم تصور می‌کنند و روی پرده سینما می‌دیدند.

به گزارش گاردین، «BBC Films» مسئولیت ساخت این فیلم زندگی‌نامه را برعهده دارد و «فی وارد» تهیه کنندگی آن معتقد است این فیلم گنجینه‌ای برای طرفداران جدید و قدیمی این کمدین‌های محبوب به شمار می رود.

«استن لورل» و «اولیور هاردی» در سال ۱۹۱۹ در کمپانی فاکس قرن بیستم و در فیلم سگ خوشبخت (که در ۱۹۲۱ اکران شد.) همکاری خود را آغاز کردند و سپس به استودیوی فیلم سازی هال روچ پیوستند. اما اولین فیلم دو نفره آنها «شلوار پوشاندن به فیلیپ» در سال ۱۹۲۷ آغاز همکاری رسمی این دو بود و این همکاری در حدود سی سال ادامه یافت.

«استن لورل» در چند فیلم از جمله «سوپ اردک» با اولیور هاردی همبازی شد و استقبال بی‌نظیر مردم از آثار کمدی آنها، موجب شد تا این زوج سینمایی، رسما آغازگر مجموعه فیلم‌های لورل و هاردی شوند.

فیلم‌های کوتاهی مانند «نبرد قرن»، «مردان متاهل هم باید به خانه بروند»، «تجارت بزرگ» و بسیاری فیلم‌های دیگر نتیجه‌ی همکاری این دو کمدین بزرگ بود. تا جاییکه فیلم «جعبه موسیقی» آنها در سال 1932 موفق به دریافت اسکار بهترین فیلم کوتاه شد.

در سال 1956، آنها قصد داشتند در یک مجموعه‌ی تلویزیونی به نام «افسانه‌ی لورل و هاردی» که بر اساس داستان‌های کودکان بود، بازی کنند، اما اولیور به علت سکته‌ی قلبی در روز 15 سپتامبر 1956 فلج شد و برای چند ماه در خانه بستری شد و قادر به صحبت یا تکان خوردن نیز نبود و سرانجام در هفتم اوت 1957 درگذشت.

پس از مرگ هاردی، «استن لورل» به صورت رسمی از حرفه بازیگری کناره گیری کردو به علت بیماری، نتوانست در مراسم تدفین همبازی و دوست نزدیکش شرکت کند. مرگ اولیور تاثیر وحشتناکی بر لورل گذاشت، به طوریکه او دیگر نتوانست تا آخر عمر خود را دوباره پیدا کند.

«استن لورل» نیز آخرین سالهای عمر خود را در آپارتمان کوچکی در اوشیناهتل در سنت مونیکا سپری کرد و سرانجام وی نیز در ۲۳ فوریه ۱۹۶۵ در سن ۷۴ سالگی چند روز پس از حمله قلبی در گذشت و در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته بود "اگر کسی در مراسم درگذشت من گریه کند دیگر با او صحبت نخواهم کرد".






تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن