تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820898801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت کوچه های شهر بوشهر نامطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وضعیت کوچه های شهر بوشهر نامطلوب است
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه در خیابان‌های اصلی بوشهر به ظاهر تلاش‌های بسیار خوبی شده اظهار داشت: وضعیت کوچه‌ها و محلات شهر بوشهر نامطلوب است که نیاز به توجه جدی است.


نصرالله اسدی وضعیت نامطلوب در محلات و کوچه‌های بوشهر را شایسته مرکز استان ندانست و تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب کوچه‌های شهر بوشهر با تخصیص اعتبارات لازم نهضت بهسازی و آسفالت کوچه‌های خاکی بوشهر سال آینده آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه 16 سال است که در زمینه تعمیر و نگه‌داری در شهرداری خوب عمل نمی‌شود گفت: در این حوزه بعد از پایان کارهای ساختمانی یا حفاری توسط دستگاههای خدماتی نخاله و ضایعات باقیمانده جمع آوری نمی‌شود و این امرعلاوه بر مشکلات زیست محیطی، مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های نازیبایی شهر و آمد و شد شهروندان ایجاد کرده است.
رییس شورای شهر بوشهر گفت : در بودجه سال آینده شهرداری چند پروژه شاخص دیده شود هر چند که سمت‌ و‌ سوی برنامه و بودجه سال ۹۵ باید به گونه‌ای باشد که تعداد پروژه‌ها کم، اما کیفیت، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
عبدالخالق برزگرزاده افزود : این رویکرد موجب افزایش سرعت و کاهش هزینه‌های اجرای پروژه ها و در نتیجه تامین نیاز ها و رضایت مندی شهروندان می شود .
وی با بیان اینکه با توجه به تدوین بودجه سال آینده شهرداری درخواست دارم ضمن توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی چند پروژه عمرانی شاخص  دیده شود .
رییس شورا تصریح کرد : اگر چند پروژه شاخص برای شهر تعریف و نسبت به اجرای آن‌ها تلاش شود بهتر از این است که شهرداری خود را درگیر پروژه‌های متعدد کند.
برزگرزاده خواستار نگاه عادلانه به  محلات مختلف شهری در بودجه سال ۹۵ شهرداری با نگاه توسعه متوازن شهری  شد 
نایب رئیس شورای شهر بوشهر نیز افزایش متکدیان در سطح شهر را نگران کننده دانست.
مهرزاد آسایش با بیان اینکه وضعیت متکدیان در سطح شهر برای شهروندان نگران کننده شده گفت: مراجعات مکرر شهروندان مبنی بر افزایش شمار متکدیان مخصوصا در چهار راهها  سبب بروز مشکلاتی شده که شهرداری  و سایر دستگاههای متولی باید نسبت به ساماندهی و جمع آوری آنها اقدام فوری کند.
وی تاکید کرد: فراگیری آموزش‌های همگانی در معرفی تکدی‌گری به عنوان یک ناهنجاری اجتماعی باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد که در این راستا رسانه‌ها نقش مهمی دارند.
آسایش با بیان اینکه هر پروژه شهرداری که کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود ذی‌نفعان اصلی آن  شهروندان شهر هستند گفت: این پروژه‌ها با پول عوارض و مالیاتی که مردم پرداخت می‌کنند انجام می‌شود وهر چه نگه‌داری از پروژه‌ها توسط خود مردم فراگیرتر باشد رفتار شهروندان به هنجارتر و منطقی تر می‌شود.
عضو شورای شهر بوشهرگفت : طولانی شدن حفاری ها در سطح شهر و آسفالت نشدن آنها برای مردم مشکلاتی به همراه داشته است.





تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن