تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820675995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با حضور مدیر کل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذر با حضور مدیر کل مدیرکل آموزش و پرورش : شوراها اتاق فکر و پشتوانه مادی و معنوی قوی آموزش و پرورش هستند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ دي ساعت 12:16

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از یزد،  احمد شیرزاد در این نشست با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش به اهمیت و جایگاه شورا در دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: شوراهای آموزش و پرورش به عنوان یک اتاق فکر پشتوانه مادی و معنوی قوی آموزش و پرورش هستند. وی پیروزی دیپلماسی و فرجام برجام را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله شهدای هسته ای ، عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا دانست. شیرزاد تلاش و همراهی اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان اشکذررا ستود و گفت: در ارزیابی صورت گرفته شورای آموزش و پرورش این در زمره شوراهای برتر قرار گرفته است. مدیرکل اموزش و پرورش فضای آموزشی، نیروی انسانی، نظام ارزشیابی و منابع رسمی را از جمله عوامل موثر در کیفیت آموزشی برشمرد و افزود: تجمیع مدارس کم جمعیت به ویژه مراکز شبانه روزی می تواند کیفیت آموزشی را ارتقاء دهد. شیرزاد برضرورت توجه ویژه مدارس، مدیران، مشاوران و معلمان به بحث آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: همه دست اندرکاران تعلیم و تربیت به ویژه مدیران و مشاوران با همراهی والدین نسبت به پیشگیری ازآسیب های اجتماعی حساسیت ویژه ای داشته باشند. ارائه گزارش از خیرین مدرسه ساز و تجلیل از دو خیر مدرسه ساز شهرستان، ارائه برنامه های پژوهش سرای دانش آموزی، اعلام برنامه ای بزرگداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی و تجلیل از اعضای شورای آموزش و پرورش به عنوان یکی از شورا های برتر آموزش و پرورش استان از دیگر مباحث این نشست بود.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن