تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسمان شما‌لغرب کشور شلوغ ترین مسیر هواپیماهای خارجی در کشور/ تردد روزانه 400 پرواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آسمان شما‌لغرب کشور شلوغ ترین مسیر هواپیماهای خارجی در کشور/ تردد روزانه 400 پرواز استان‌ها > آذربایجان شرقی - فرمانده پدافند هوایی شمال‌غرب کشور گفت: آسمان شمال‌غرب کشور پرترددترین مسیر برای تردد هواپیماهای خارجی از آسمان ایران است.


به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس، امیر سرتیپ دوم علی اسدی‌فرد صبح امروز در جمع دانش‌آموزان مراغه‌ای اظهار داشت: روزانه 400 تا 500 هواپیمای خارجی برای تردد، از شمال‌غرب وارد آسمان ایران می‌شوند. وی افزود: این هواپیماهای با کنترل، نظارت و هدایت دقیق پدافند هوایی شمالغرب به آسمان ایران وارد و برای ادامه مسیر هدایت می‌شوند. اسدی‌فرد با بیان اینکه آسمان ایران امن‌ترین آسمان برای عبور هواپیماهای خارجی در خاورمیانه است، افزود: این امنیت به خاطر تلاش شبانه‌روزی پرسنل پدافند هوایی در پنج استان شمال‌غرب کشور که به دقت تمام تحرکات هوایی را کنترل می‌کنند. وی افزود: تمام ورود و خروج هواپیماهای خارجی به آسمان استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و بخشی از استان کردستان به دقت رصد و تمام ترددها از این منطقه با هماهنگی و اجازه قرارگاه پدافند هوایی شمالغرب انجام می‌شود. فرمانده پدافند هوایی شمال‌غرب با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی ایران از برکت خون شهدا است، افزود: علاوه بر آسمان شمال‌غرب کشور تمام تحرکات هوایی در آسمان کشورهای منطقه نیز به دقت رصد می‌شود. در این مراسم فرمانده پدافند هوایی برای دانش‌آموزان از اهمیت وجود این قرارگاه پدافند هوایی در کشور اظهاراتی را عنوان کرد.

کلید واژه ها: استان آذربایجان شرقی - تبریز -




سه شنبه 29 دی 1394 - 11:41:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن