تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820115366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست مرکز بهداشت کرمانشاه مطرح کرد قرار گرفتن جمعیت یک میلیونی کرمانشاه زیر پوشش خدمات بهداشتی اولیه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست مرکز بهداشت کرمانشاه مطرح کرد
قرار گرفتن جمعیت یک میلیونی کرمانشاه زیر پوشش خدمات بهداشتی اولیه
سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه گفت: طی 1.5 ماه آینده تمام جمعیت یک میلیون نفری کرمانشاه زیر پوشش خدمات بهداشتی اولیه به صورت فعال قرار می‌گیرند.

خبرگزاری فارس: قرار گرفتن جمعیت یک میلیونی کرمانشاه زیر پوشش خدمات بهداشتی اولیه



به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امید بحیرایی ظهر امروز در مراسم افتتاح دو کلینیک ترک دخانیات و طب کار کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به طرح تحول نظام سلامت، طی یک و نیم ماه آینده تمام جمعیت یک میلیون نفری کرمانشاه زیر پوشش خدمات بهداشتی اولیه به صورت فعال قرار می‌گیرند. وی از اجرای خدمات بهداشتی و سلامت از طریق پرونده بهداشتی سلامت خبر داد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی انجام گرفته است و تمام حوزه‌‌هایی که مراکز بهداشت در آن‌جا تاسیس می‌شوند مشخص شده است و به زودی تمام شهروندان کرمانشاهی پرونده فعال بهداشتی خواهند داشت. سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه گفت: مراقبت‌های بهداشتی همچون مراقبت از مادران و کودکان به صورت تخصصی، مرکز مراقبت از بیماران ریوی، کلینیک ترک دخانیات و طب کار که جزو ملزومات پی.اچ.سی هستند، اما در تمام مراکز بهداشت قابل اجرا و ارائه نیستند در این مرکز جمع شده است. وی با بیان اینکه کلینیک طب کار قبلا در یکی از مراکز بهداشت قرار داشت و موجب ازدحام و شلوغی بسیاری در آن مرکز شده بود، افزود: در حال حاضر این کلینیک به طور مستقل و مجهز ایجاد شده که طبق نظر کارشناسان وزارت بهداشت یک کار متفاوت و منحصر به فرد است. بحیرایی از فعال شدن یکی از بخش‌های مهم این مرکز خبر داد و گفت: این بخش سال‌ها غیرفعال بود و با استفاده از امکانات موجود و برنامه‌ریزی صورت گرفته، این محل به مرجعی برای کرمانشاه قرار می‌گیرد. وی با اشاره به اینکه اقدامات تصویربرداری، پاراکلینیک و نمونه‌های لازم از افراد گرفته می‌شود، بیان داشت: در صورت نیاز به آزمایش‌های تخصصی‌تر، نمونه‌های لازم گرفته می‌شود و پاسخ از طریق همین مرکز انجام می‌شود. این مسئول اقدامات این مرکز را دارای توجیه اقتصادی دانست و ادامه داد: هزینه‌های صرف شده در این مرکز طی ماه نخست فعالیت برگشت. سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیشترین عامل مرگ و میر بیماری‌های قلبی و عروقی است، تصریح کرد: دخانیات بیشترین عامل بیماری‌های قلبی و عروقی است و کلینیک مشاوره و ترک دخانیات با تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شد.

94/10/27 - 15:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن