تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819689050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ كلوپ و فان خال اين‌بار در جزيره


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جنگ كلوپ و فان خال اين‌بار در جزيره
شكست ليورپول تنها راه نجات من يونايتد از بحران است. حساس‌ترين ديدار هفته بيست و دوم ليگ جزيره را ليورپول و يونايتد در آنفيلد برگزار مي‌كنند، بازي حيثيتي كه پيروزي در آن براي كادر فني هر دو تيم حكم موفقيتي بزرگ را دارد.
نویسنده : شيوا نوروزي 


قرمزهاي مرسي سايد امروز ميزبان بازي‌اي هستند كه براي يورگن كلوپ شش امتيازي محسوب مي‌شود. در صورتي كه ليورپولي‌ها پيروز اين بازي شوند، جمع امتيازهايشان با شياطين سرخ برابر مي‌شود. جداي از اين مسئله ميزبان به شدت در تلاش است باخت دور رفت ليگ را در خانه جبران كند.
 
خاطرات تلخ و شيرين
يورگن كلوپ اميدوار است امروز دوباره خاطرات شيرين گذشته را تكرار كند. سرمربيان فعلي ليورپول و يونايتد چند سال پيش در بوندس ليگا رقباي سرسختي بودند و حالا جنگ اين دو به جزيره كشيده شده است. در سال 2011 باخت بايرن به دورتموند راه را براي اخراج فان خال باز كرد. اين نتيجه سبب شد تا سران بايرن رسماً از تمديد نشدن قرارداد سرمربي هلندي در پايان فصل خبر دهند و يك ماه بعد و پس از تساوي باواريايي‌ها و نورنبرگ حكم اخراج او صادر شد. برخلاف كلوپ، فان خال دلش مي‌خواهد خاطرات تلخ آن روزها بعد از پنج سال تكرار شود.
  
موفقيت در مرسي سايد
نزديك 100 روز از آمدن كلوپ به مرسي سايد مي‌گذرد. پس از آنكه سران ليورپول عذر راجرز را خواستند و سكان هدايت تيم به كلوپ سپرده شد، او تا به اينجا و در 21 بازي گذشته 10 پيروزي، هفت تساوي و چهار شكست به دست آورده است. دژان لوورن، فيليپ كوتينهو، دنيل استاريج، ديويد اوريجي، مارتين اسكرتل و جو گومز مصدومان بندرنشينان هستند. كلوپ پيش از رويارويي با يونايتد اينگونه اظهارنظر كرد: «بازي ليورپول برابر منچستريونايتد كمي شبيه بازي دورتموند - شالكه است. شما در تمام طول فصل هر طور كه بخواهيد مي‌توانيد بازي كنيد، اما در چنين بازي‌هايي بايد حسابي آماده شويد و خودتان را نشان دهيد. نتيجه اين بازي مسلماً براي جدول هم مهم است. من‌يونايتد و ليورپول در جدول به هم نزديك هستند و هر دو بايد امتياز بگيرند تا به تيم‌هاي صدرجدولي نزديك شوند. با اين حال بازي برابر منچستريونايتد هميشه مهم است حتي اگر ما 20 امتياز از اين تيم بيشتر مي‌داشتيم باز هم بازي‌مان برابر آن حساس بود.» ليورپول در چهار بازي آخر خود پيروز نشده است.
  
جنگ رواني و پيشنهادي كه رد شد
سرمربي ميزبان جنگ رواني به راه انداخته تا از اين طريق روحيه همتايش را تخريب كند. كلوپ در گفت و گويي مدعي شده كه سران منچستر با او مذاكره كرده بودند: «زماني بود كه منچستريونايتد به استخدام من تمايل نشان داد، اما نمي‌توانستم دورتموند را ترك كنم. وقتي شما داريد روي اين بازيكن و آن بازيكن و بازيكناني كه دارند از راه مي‌رسند، حساب مي‌كنيد، نمي‌توانيد آنها را رها كنيد و برويد. شما با اين وضعيت به جايي نمي‌رسيد، حداقل در زندگي من كه اين‌طور است. من هيچ پيشنهاد واقعي نشنيدم، اما مي‌دانم كه برخي تمايل داشتند مرا استخدام كنند. با اين حال خودم نمي‌توانستم پيشنهادشان را قبول كنم، چون بايد اول كارم را با دورتموند تمام مي‌كردم و بعد به سراغ ساير تيم‌ها مي‌رفتم. شايد كارم چندان هوشمندانه نبود، اما شيوه كاري من همين است.»
سرمربي تيم اول منچستر به لبه پرتگاه رسيده است. يونايتد با 34 امتياز ششم جدول است و براي فرار از اين اوضاع به سه امتياز اين بازي نياز دارد. پيروزي 3 بر يك ديدار رفت، كفه ترازو را به نفع تيم فان خال سنگين كرده است. اين در حالي است كه آنها در چهار بازي قبل دو پيروزي و دو تساوي گرفته‌اند. مايكل كريك، آنتونيو والنسيا، فيل جونز، لوك شوا، ماركوس روجو و شوان اشتايگر غايبان منچستر هستند. انتقادهاي اخير هواداران از مربي هلندي، ناراحتي فان خال را به همراه داشته است: «هواداران زيادي دارم و خوشبختانه حمايت خوبي از من مي‌شود، اما در چنين بازي‌اي بايد پيروز شويم. هواداران از اينكه ما در يك بازي بيش از دو گل بزنيم، لذت مي‌برند. فكر مي‌كنم همه ما براي رويارويي با ليورپول آماده هستيم. حالا وقت آن رسيده كه قدرت‌مان را نشان دهيم.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن