تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815458883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالی: هرگز بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: جلالی: هرگز بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارم
سرمربی سایپا حاضر نیست در مورد جدایی جواد نکونام و البته بازیکنان دیگر این تیم صحبتی کند و تنها تاکید می‌کند که جلوی بازیکنی که می‌خواهد جدا شود را نمی‌گیرد.

مجید جلالی به "ورزش سه" گفت که در مورد جذب آندو یا هر بازیکن جدید دیگری نظراتش را به باشگاه گفته است و آنها پیگیر هستند.
* در مدت تعطیلات لیگ تمرینات طبق برنامه پیش می‌رود؟ بله، ما در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام داده‌ایم و بچه‌ها هم همه مصمم هستند تا برای ادامه لیگ آماده باشند.
* ولی در این مدت جواد نکونام و 3 بازیکن دیگر از جمع شما جدا شدند و شما نتوانسته‌اید بازیکن جدیدی جذب کنید. این موضوع به سایپا ضرر نمی‌زند؟ واقعیتش را بخواهید من دوست ندارم در مورد تک تک بازیکنان صحبت کنم و فقط به همین نکته اشاره می‌کنم که بازیکنی که از من طلب جدایی می‌کند به نوعی دلم از او کنده می‌شود. من هرگز بازیکنی که دوست دارد از تیم جدا شود را به زور نگه نمی‌دارم چراکه فکر می‌کنم بازیکنان باید با دلشان با تیم باشد.
* ولی به هر حال این موضوع برای سایپا که در کورس قهرمانی است نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد؟ به هر حال وقتی بازیکنی به جمع‌بندی برسد که به هر دلیلی نمی‌خواهد در سایپا باشد، من جلوی او را نمی‌گیرم و البته تا حالا هم این کار را نکرده‌ام. این روش من در تمام این سال‌ها بوده است و هرگز نمی‌گویم که کارم درست است. البته این را بگویم که من نظرم را می‌گویم و اینکه باشگاه اجازه جدایی آنها را بدهد یا نه بحثی دیگر است. فلسفه کاریم اینطور تعریف شده که هر بازیکنی که می‌خواهد جدا شود به او می‌گویم برو.
* فکر می‌کنید سایپا با وجود جدایی بازیکنانش می‌تواند همچنان به رقابت برای قهرمانی ادامه دهد؟ برای اینکه به جواب این سوال برسیم، باید صبر کنیم. اما تحلیل من است که ما به خاطر شرایط پیش آمده باید بسیار سخت‌تر کار کنیم.
* در این روزها صحبت‌هایی در مورد جذب آندرانیک تیموریان شنیده می‌شود، فرصت شده خودتان با او صحبت کنید؟ من کلا در نقل و انتقالات وارد نمی‌شوم. اگر بازیکنی بخواهم از راه صحیحش به باشگاه انتقال می‌دهم و این مدیران هستند که مذاکرات لازم را انجام می‌دهند.
* طور دیگری سوالمان را می‌پرسیم؛ آیا به آندو برای حضور در سایپا اعتقاد دارید؟ من حق ندارم این سوال را رسانه‌ای کنم. اگر باشگاه دوست داشته باشد می‌تواند خبر نقل و انتقالات باشگاه را به هر نحوی که خواست در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد اما من این کار را نمی‌کنم. 



مجید جلالی (سرمربی) سایپا

ارسال به تلگرام


12:42  1394/10/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن